Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etikett: officiella-utställningar
Läst 1962 ggr
Killen
0

"Lilla Stockholm "

Vilka ska ställa ut nu i helgen på lilla Stockholm i kista??

kissmekate.blogg.se

Killen
0

Jag ska ställa på fredag, våran första officiella utställning 😮

Ställer i juniorklass, det kan sluta hur som helst, jag hoppas att min kille inte kommer att våldspussas med domaren bara…😃

kissmekate.blogg.se

Katthemsmatten
0

Var i Kista är det och vilka tider?

Medarbetare Hittekatter iFokus

Killen
0

I kistamässan.

Börjar kl 9 alla dagar (fredag, lördag samt söndag).

kissmekate.blogg.se

Katthemsmatten
0

OK. Bor väldigt nära så kanske ska jag titta litet på vovvarna. Gillar hundar även om jag själv har katter. Vilken ras är det på din vovve? Hoppas domaren gillar att bli våldpussad 🙂

Killen
0

Okay :-) Jag har en engelsk springer spaniel

kissmekate.blogg.se

Katthemsmatten
1

Det är vackra vovvar! Håller tummarna för att det ska gå bra för er och att vovven gillar upplevelsen.

linda88
0

Ställer Norma - irländsk röd setter på lördag.

Lycka till med springern, brukar kolla på dom om de är samma dag eftersom jag har mina gamla dam här hemma o några släktingar har hon allt som fortfarande ställs aktivt.

coreytaylor
0

hur vet man vilka dagar de olika grupperna ställs? Vill nämligen kika på lite pudlar :)

Kyss

linda88
0

Pudlar ställs ut på söndag. toy,dvärg och mellan i ring 4 och stor i ring 6. Börjar kl 09.00 men andra raser först så pudlarna börjar kanske ca 10.00

Killen
0

#7 hur gick det för dig? För oss gick det resultatmässigt inte så bra då domaren tyckte att Linus hade lite för platt förbröst och litet huvud. Men han blir ju 1 år idag så han kan fortfarande växa till sig, eller rättare sagt, han borde växa till sig en del. Men han stod bättre än vad han har gjort tidigare framför domaren , och var ganska sansad när domaren kom fram och kände på honom och han travade bra, så får vara nöjd med det fast vi bara fick ett good

kissmekate.blogg.se

linda88
0

Norma fick ett EX men blev inte placerad i KK så därför inget ck men domaren tyckte om henne men föredrog mindre hundar. Norma är en ganska stor tik.

Hennes uppförande var de inget fel på. Stod super och travade fint. Kritiken är väldigt positiv så man får väll vara nöjd :P