underlag malmömässan
Sugen på att åka ner o ställa på malmömässan men de är ju en bra bit att köra o har hört att de är väldigt trångt och hala golv inne på mässan. Stämmer detta?
Det är hemskt, dom använder inte mattor i ringarna (förutom den raka linjen från domarbordet. Väldigt halt. Ringarna är inte jätte trånga men man får inte plats själv utanför ringen ;)
Tack för svar!
Konstigt att de har så när de är en så pass stor utställning. Nu är vi i alla fall anmälda och hotel bokat så nu får vi uppleva det själva :P
Det är betonggolv. Det är trångt runt ringarna. Utställningen drar mycket besökare, många försäljare, många utställare. Många och mycket av allt vill säga..
Mattorna har som snålat med, men säg till dom, klaga.. Vet dom inte och om ingen säger något, då kan dom inte göra det bättre.. =)
Instämmer med detta.
Tycker de är riktigt dålig akustik där… Var där förra året och tvivlar på att åka dit igen, räkna med huvudvärk! väldigt rörigt också folk över allt inne i ringarna men även utanför.. 15 min toalett kö. Hoppas inte jag skrämde dig, kanske hade otur :)
Det var mycker rörigt, trångt, många köer också m.m. Under all krtik säger jag bara.
Man åker bara till MalmöMässan om man har något riktigt bra i kopplet säger jag bara haha ;)
Många anmälda ändå, 30 irländska röda settrar.