Stockholms hundmässa!
Vilka ska dit? Ska du/ni ställa ut?
Jag ska dit med min racerpug och ställa! Är taggad så in i norden!
Det blir mitt första år där så finns det något ni kan rekomdera att köpa/kolla på?
Vad ska ni köpa där?
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Jag ska dit och ställa en hel del hundar, då jag är handler + mina egna hundar :) jag tar tåget upp själv med hundarna (två) och får sova hos mammas och mina vänner.. Ooooooo mops! Vi har haft två kullar mopsvalpar hos oss.. Gud va jag älskar mopsar ;) när jag va mindre sa jag, "Dem är fräckfula" hahaha.. Ska t Stockholm med: SE UCH, NO UCH, DK UCH, NORD UCH, KBHV-09, INT UCH Faidros Santa Clara-A-Velha "Engla" Fashion Star Isn't She Lovely "Kiara" (egenuppfödd, Englas valp)
#1¨
HAHAHHAH "Dem är fräckfula" HAHAHAH VA ELAKT! xD
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Jo jag vet, men de låter såååå kul ;)
Verkligen!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Snart gäller det! Men shit om de e snökaos.. då kan inte jag ta tåget upp och då blir de inget stockholm :( snälla snälla snö, sluta jävlas med mig!
11 Podengo Portugues Liso/Pequeno! Börjar som 33 i ringen (rasen)….
Vilken arena?
Själv ska jag vara i ring 19 i arena A, ska bedömas som hund 52 eller om det var 58 (?!) i Öppen klass så runt elva tror jag!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Ring A 20! hahaha! så jag kommer typ in vid 10.20+ Men jag ska vara där på söndagen, spets och urhundar
va för ras e de du har?
vänta! låt mig gissa! =P
Mops?! Hahaha! kolla i katalogen men jag behövde ju bara skrolla upp såg jag efteråt… haha
Mina fina ljus på mops och podengo ;)
Jag ska dit med schäfern och ställa henne. :) åker tåg upp själv med henne på fredag. Det var bara fyra långhår anmälda, så kan ju hoppas att det går bra i alla fall. :)
MVH
Sofie
Vad skoj! Hoppas att det går bra för er !
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
#13 ja, lycka till! Tycker det är ganska kul att långhår är godkänd nu ;)
#15 ja, det är ju roligt å så. Men varför skulle det vara en annan ras liksom… Onödigt, tycker jag iaf. Men hunden gillar att hoppa runt i ringen så det är ju alltid bra att hon kan bedömas mer rättvist än innan :)
MVH
Sofie
Vad är det för skillnad på schnauzer peppar+salt och schnauzer vit/svart och alla andra knasiga färger? Collie långhår och korthår, vad är det där? Nä, det är bara roligt ;)
Hahaha jo men typ.. Hunden ligger och snarkar i hotellsängen så hon vilar upp sig inför söndagen :) #14 och #13 tack och lycka till själva :)(:
MVH
Sofie
#18 Nu talar du om hur Mkt hotellet kostar, vad de heter och var de ligger. Till nästa år;)
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Det är hotellet mitt emot mässan, väldigt smidigt imorgon ;) Det var inte jätte billigt, tror jag betlar ca 1700-1800 för en natt inkl frukost + tillägg för hunden. Men det var dyrare denna helgen jämfört med förra helgen, så visst tjänar dom på å höja priset.. Men god frukost, internet, bekväm säng, badkar och bra service och bara ca 100 eter knappt till mässan. Helst klart värt det, har åkt kommunalt till mässan de andra åren och är det snökaos gäller det att vara uppe tidigt och jag är morgontrött :P
MVH
Sofie