Presentation om oss
Hej och hå tänkte att vi kunde berätta lite om oss vilka vi är här inne på sajten.
Kort liten presentation om mej.
Jag heter Charlotta och är Sajtvärd här på hundutställning i fokus.
Är 26 år och jobbar som stallpersonal på en ridskola. Bor tillsammans med min flickvän Jessica (Lixim här på ifokus)
Mitt stora intresse är djur. Jag har hat olika djur under min uppväxt men dom djur jag håller på med nu är, Hund, Häst och Marsvin. Själv har jag en Bedlingtonterrier som heter Max, han är ett år och super go kille. Min sambo har en blandrastik som heter Lea, en super go tjej som är snart2 år. Sedan har vi 7 st marsvin. Vi har 6 st sällskap, men nu även startat upp Skinnyuppfödning så har 1 skinnyhona som går som kommer vara vår första avelshona.
Mitt intresse för utställning kom när jag hade min stora Grand danios tjej, gillar spänningen , och stämmningen som är. Ännu har jag inte ställt ut min Max på några större utställningar, men han är super duktig och snygg :)
Det var kort om mej, skriv nu gärna och berätta vilka ni som dyker upp här på sajten är. Alltid skoj att lära känna varandra lite :)
Charlotta-B

Jag heter Sandra Bohman, Sajtvärd inne på marsvin (och än så länge även på Days of our Lives- även om jag tyvärr inte har tid att vara aktiv där längre).
Jag bor i Ängelholm tillsammans med mina föräldrar och våra djur; en gulvingad amazonpapegoja vid namn Nico på 16 år, tre tibetanska terrier; Kevin snart 11 år, Albin knappt 9½ och Love drygt 5½ (de äldsta är föräldrarnas och den yngte min) och ett varierande antal marsvin eftersom jag håller på med uppfödning av teddysar under prefixet SMF 237 Sweet Dream's och ställer även ut, i dagsläget har jag 13 stycken marsvin; fem honor i åldern tre till sju år ungefär varav samtliga teddy och åtta hanar i åldern ett och ett halvt till fem och ett halvt år varav sju är teddy och en är self (black).