Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etikettofficiella-utställningar
Läst 2616 ggr
Sigriiid
0

Växjö 2/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilka ska dit? =)

Jag åker för första gången själv till en utställning, annars brukar vi iaf vara två som ställer och det är första riktiga utställningen jag ställer på. Innan har det bara varit inoffar.

Jag ska ställa min lilla kooikertik, då 7 månader,  i valpklass =)

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

Jamie+Engla
0

Jag ska nog dit men vet inte säkert. Det är en bit att åka + så är kiara inte i form, och Engla kan inte ta något där. Engla är klar i swe, no och dk så hon har inget att hämta förutom vinnarutställningarna….. Stora Stockholm bl blir det garanterat!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Charlotta-B
0

Jag har marsvinutställning den 3dje så vet inte ióm jag kommer kunna gå nån av dagarna :(
Skulle va fre ev såfall. Men får se lite. Kommer itne ställa då jag inte har nån hund att ställa ut.

Charlotta-B

Katarinaj
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ställer min Beagle på Lördagen. Åker också själv och har aldrig ställt ut på en så här stor utställning…känns ganska nervöst..Skrattande

Jamie+Engla
0

#3 har ingen erfarenhet av beagle men bilden framhäver den! (Tycker jag)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Katarinaj
0

#4 Har tidigare haft brukshundar, men då min sambo jagar blev det en Beagle, något jag inte ångrar…en helt underbar familjehund, som med fördel kan användas till tex. Agility om man nu inte är intresserad av att jaga. Inte precis en överrepresenterad ras på utställningar. Endast 4 stycken av över 1400 hundar på Växjöutställningen Glad