Utställningsdebut!
Jag känner att jag bara var tvungen att få skriva av mig lite. Idag är en dag som jag länge kommer minnas. Jag hade planerat in denna utställning hos Nynäshamn BK en lång tid tillbaka och var endast inställd på att jag var där för att titta hur en utställning gick till samt fotografera. Men vad hände? Jo jag blev erbjuden att ställa en kompis hund, en engelsk springer spaniel tik på 10,5 år vid namn Freja. Hon vann första omgången i veteranklassen och gick vidare till final (BIS), där jag skulle ställa henne. Jag var otroligt nervös eftersom det var min första utställning. Vi svävade in i ringen och Freja skötte sig alldeles utmärkt när jag skulle ställa upp henne framför domarna. Sen efter 5 min ungefär ropade sekreteraren upp "på trejde plats har vi tollare", och då slog det mig att antingen så vinner jag och Freja klassen eller så blir vi placerade tvåa. "På första plats hittar vi… collie!", så jag och Freja blev excellent på min utställningsdebut! Jag är så otroligt glad och nöjd, domaren gav oss jättefin kritik och det här blir inte sista gången ni ser mig i ringen. I vår har jag ju min egen vovve att ställa, och det ser jag väldigt mycket fram emot! 
#2: Tack så jätte mycket! Ja, fjärilar i magen och en andra placering har hållt mig riktigt glad idag. Det här är det mest roligaste jag har gjort på riktigt länge. Längtar otroligt mycket till nästa gång! ^^

Grattis va kul :-) Tyvärr missde jag er när ni sprang för vi gick efter BIG finalerna Kul att en springer vann ( för de är allra finast :-P )
kissmekate.blogg.se
Vad roligt! Grattis! Visst är det kul!
=)
Jätte fin bild med!!
Charlotta-B
#4 tack så mycket! :-) vad synd, men vad tävlade du med för ras? Springer dom är riktigt riktigt fina, blev jätte glad över att jag fick tävla en sådan. :-) #5 tack tack! Ja det var otroligt kul! Det roligaste jag gjort på länge. :-)

#6 Jag ställde ut min Linus, givetvis en engelsk springer spaniel på 5,5 månader :-)
kissmekate.blogg.se
Grattis! 
#7: Åh vad kul! Då såg jag dig, jag satt på långsidan med en stor kamera om du såg mig. Bredvid ett gäng cockrar och en vit golden. Gud så otroligt söt Linus är, jag hade ögonen extra på honom då jag tyckte han var så otroligt fin, jag fick två bilder på honom har jag för mig. :-) #8: Tack så mycket! :D

#9 Tack :-) Jepp jag såg dig :-) Du får gärna visa bilderna om du vill :-)
kissmekate.blogg.se
#10: Jag lägger ut bilderna här när jag kommer hem så får du se dom. :-)

#11 va snällt :-)
kissmekate.blogg.se

Å vad fina, tack snälla :-)
kissmekate.blogg.se
Så lite så, Linus är så fin. :-)
Så lite så, Linus är så fin. :-)