Resultat?
Hej!
Har en liten fråga till er där ute, vad har ni fått för resultat på in/off utställning?
Vad har/hade ni för ras då/nu?
Själv har jag fått exellent med min mops 2010 eller var de 11? Hmm?
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Fick excellent på senaste utställningen och det var en officiell i växjö. Jag har en Bedlingtonterrier..
Charlotta-B
Kiro som är en sheltie har än så länge bara varit på inofficiella, tre stycken närmare bestämt, så på söndag är det första "riktigt stora" utställningen! Spännande! :)
Första utställningen blev han BIM med HP, hans syster blev BIR.
Andra gick det riktigt bra, HP, BIR och BIG 3a.
Och senaste BIM, HP :)
Ååh vilka toppen resultat ju! 
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Oj nu ska vi se om jag minns:
Leonbergern (officiella): 1:a i kvalitet (då fanns inte excellent) x antal gånger, CK och bhkl-placering dock precis bakom certplacering typiskt nog =P
Inofficiella: BIR/BIM-placering.
Släthåriga foxterriern (officiella): 3 cert, eller om det var 4 kanske. Flertalet btkl-placeringar, x antal BIM, 1 BIR.
Inofficiella: Flertalet BIR och BIG-placeringar, även någon enstaka BIS-placering.
Tibbehanen (officiella): Flera excellent och konkurrensplaceringar, 2 ck:n.
Inofficiella: BIM-placeringar.
Tibbetiken (officiella): Very good och 2:a i konkurrens.
Inofficiella: Flera BIR-placeringar, BIG-placering.
Ja det var väl det i stora drag, min tjej har inte ställts så mycket än då hon har utvecklats sent och saknar det korrekta underbettet, en del domare anser att hon trots allt har underbett även om det är litet medans andra anser att det är saxbett så ja…
Jag har ställt 1 cairnterriervalp på en inoff utställning.
Blev 2a (av 2) men fick hederspris :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Bra priser alla :)
Min Max har fått hp och bir med :D på inoff.
#5 Frida vf ställer du itn LIllan?
Charlotta-B
#6 Därför att hon klarar inte så mycket folk och speciellt inte främmande. Hon är ju osäker av sig så vill inte utsätta henne för det
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Albin: några excellent, han blev fjärde bästa unghund på pudelnationalen -08, domaren var ordförande i franska pudelklubben. Det är jag rätt mallig över 
Pixie: flertalet excellent med ck men precis hamnat utanför placering.
Inoffare, då har de blivit BIR båda två flera gånger, men jag har slutat med såna nu, vi satsar bara på officiella just på grund av Pixies sätt, hon är en riktig diva och ÄLSKAR att visa upp sig
(hon behöver inte träna och jag vet hur jag ska göra)