Nya Medarbetare!
Jag vill hälsa våra 3 nya Medarbetare välkomna här på sajten.
johannnnah
Beckibus
Tecknaren
Välkomna och hoppas ni ska trivas som Medarbetare här.
Ni får gärna presentera er så våra medlemar lär känna er lite mer :)
Charlotta-B
Ååh va roligt!
Är dålig på att berätta om mig själv men får väl försöka. 
Jag heter Rebecka och är 12 år gammal. Jag älskar djur, och lever för hundar, något som jag i dagsläget aldrig skulle kunna leva utan. Jag gillar också att blogga, vara inne på iFokus ;) och arbeta med hundar. Mitt mål med mitt liv är att bli veterinär, något jag kommer bli! Oavsett vad! Jag älskar också att fota och de är något jag alltid kommer syssla med. Jag tävlar också med hundarna, både agility och utställning. ;)
De var lite kort om mig, är de något särskilt, PM;a mig! :)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Säger detsamma, vad roligt ! 
Jag heter Johanna och är 14 år. Jag har en kennel med min mormor, med 6 hundar och en hund hos mamma, och en katt hos pappa. Jag ställer själv ut mina hundar, som då är väldigt vinstrika hundar. Jag tränar även agility för skojs skull, men sen med 2 av våra valpar ska jag börja träna på riktigt. Jag gillar att fota, att rita och måla. Det är väl därför jag heter Tecknaren ?
Är det något mer ni undrar eller har frågor ? Pm:a mig då.
Jag kommer att skriva artiklar om lite allt möjligt inom "utställning", har ni något önskemål om vad jag ska skriva om ? Pm:a mig.
Mvh
Johanna Olsson
Hej!
Som ni kanske redan har listat ut (av mitt användarnamn) heter jag Johannah. Jag är 22 år, kommer ifrån Skoghall (ca en mil ifrån Karlstad). Här bor jag med min sambo och våran sheltie Kiro.
Jobbar på McDonalds sedan september 2010 och numer är jag även skiftledare där. Trivs bra som tusan där, men till våren har jag tänkt att jag ska börja plugga igen
När jag inte jobbar så ligger fotografering och skriveri nära hjärtat. Driver en hemsida, som än så länge heter 123minsida.se/johannahochkiro. 
Om ni undrar över något, om mig eller om vad så helst så är det bara att höra av sig! 
#3 hehe jobbapå donken :) Då kan du skicka mej ett par glas :P hihi
Charlotta-B
haha, jag får göra det! Sambon samlar för fullt här hemma! ;)
#5 hehe ;) se där ja :) Dom är snygga jue!
Charlotta-B
Kul, grattis till nya medisarna!