Ust. Tvååker 7 juli
Tänkte fråga vem som ska ställa hund på utställningen i tvååker? kul att veta hur många medlemmar som ska dit och kanske få lite info om din uställningsdag:)
Fashion Star Isn´t she lovley , med nummer 2045 , klass: juniorklass
Faidros Santa clara-a-velha , med nummer 2049 , klass: Championklass
34 hundar innan podengo
Dommare: Oliveira Rui, PORTUGAL
Era?

Tyvärr ska jag inte dit :( men hoppas alla ni som ska dit kommer få super mysigt och lycka till!
Charlotta-B
#1 Tack! XP
Jag ska inte heller dit
Men önskar alla lycka till! 
ja de blir många podengos till tvååker den 7de iår.. hela 6 stycken! varav 2 är mina (tikar) och kiara som går i juniorklass blir nog den första tiken och Engla blir den sista:| (championklass) så att antingen kommer de någon hane eller så kommer en till valp/junior (tik)..
Spännande!!!
#4 oj då =) det var inte många! Men ser du det so possitivt eller tycker du att det är tråkigt när det inte är många anmälda i din ras/klass.?
Charlotta-B
De är MÅNGA som är anmälda! det brukar bara vara typ 2-4 podengos max.. det är bara för att det inte är så många utställningsintresserade i just denna ras. tråkigt att de e så men kul för att de e så många just denna gång!
Läste sedan att vissa tycker de e långt att köra för en utställning.. detta året sa min mamma att jag fick åka på de utställningarna som ligger 35 mil i radie med huset (sjöbo) och de e även utlandet. men nästa år skulle de nog vara 100 mils radie. kuligt för mig och mina podengos eftersom de älskar utställningarna! tar man i kopplet (uts.kopplet) så hoppar de och ylar/skriker av lycka=P hahaha älskar mina hundar=)
Vi skulle åkt dit med våran bullmastiff, men då han helt ifrån ingenstans fick hotspots över hela huvudet och halsen så kan vi inte åka ändå:( Men hoppas alla som åker dit får det toppen bra! :)
motsan ska dit me sin podenco =)
Haha! #8 nära släkt med mina podengos:)