Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etikettofficiella-utställningar
Läst 1152 ggr
Anna-Helga
3

Sally i Köping

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det bara en person som på riktigt kan fatta min lycka och glädje över Sallys Good igår på utställningen. Det är Josefine som är den som såg till att Sally och alla hennes kompisar kom till trygga hem och familjer efter grym misshandel och vanvård. Att vi skulle kunna ställa ut Sally fanns liksom inte på kartan den dagen hon kröp in i vårt hem och gömde sig under soffan. När hon gick sist av alla på promenaden av rädsla för att någon skulle sparka henne eller kasta något på henne. Och idag är hon den härligaste, gladaste och finaste lilla hund som finns. Jag älskar Sally till månen och tillbaka. Och jag är så innerligt tacksam för att hon fick komma till oss. Så stort och innerligt tack Josefine, för att vi fått denna skatt att förvalta. Och tack till min familj som haft tålamodet och tron på Sally hela vägen! åka ut med Good pga en liten tand som sitter på fel sida om framtänderna, det kan jag ta varje dag i veckan. Och det gör jag med glädje eftersom det är en så stor bedrift överhuvudtaget att kunna ställa ut den här fantastiska modiga lilla hunden på ett bra sätt! Så återigen, tack! 

[[Boris Sager]]
1

En sån härlig berättelse om en fantastisk hund! Utställning är inte att vinna värdsliga priser, det är så mycket mer!

Anna-Helga
3

Ja det är det verkligen, en stor seger för oss och för Sally att bara vara där! Och hon gick så fint och glatt och tycker det är kul! ❤️

Anna-Helga
1

Good (god)

Hund som motsvarar rasens standard och

vars exteriöra fel är av mindre framträdande

karaktär.

Anna-Helga
1
Anna-Helga
1
Anna-Helga
2
DeniceP
1

Vilken liten charmpotta! <3

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Max2013
1

Grattis till er !!:D Otroligt bra jobb måste ni ha gjort med en jätte söt hund !:)