Sajtvärd???
Lite nyfiken på varför sidan bara blir mer och mer öde. Tycker de är så trevligt att dela med sig av resultat, tips, bilder, frågor mm
Hahah aa ellerhur, helt dött här ibland
Don't cry, just say 'Fuck you' and SMILE!

Tror det är att många ofta lägger samma frågor på hundarifokus och här och får mer svar kanske på hundarifokus.. och då blir det att svarar man här så vet man inte om vad som redan har gett för tips i den andra tråden :S
Det borde vara mer att har man en utställningsfråga så ska den ställas här.
Jo men man kan ju diskutera resultat, utställningsmiljler bla bla bla de finns ju hur mycket som helst :P Förut ordnades månades hund men de bara poff försvann.
Sajtvärden har inte varit inne sedan 28/11
Men hon kanske har saker planerade för sidan? =)
#3 Tycker också det är synd att månadens hund försvann!
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Helu?
- Var är Sajtvärd och Medarbetare? 🙂
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Sajtvärden har inte varit inloggad på flera veckor, och några av medisarna har inte varit det under ännu längre tid. Men Jamie+Engla borde vara i krokarna 🙂
Jag har kontaktat Sajtvärd, och hon svarar så snabbt hon hinner. Jag vill inte fråga varför hon är oaktiv, då de är hennes ensak.
Se där ja, där var du ju 😃
Nä men hej! Försöker vara aktiv, men har väldigt mycket i skolan nu + all planering inför 2015.
Förstår att det är mycket, men det är toppen att du är här och tittar till sajten 🙂
Kommer vara så aktiv jag kan :-)
#11 Vad bra!
Vore så trist om sajten dog ut =(