Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etikettofficiella-utställningar
Läst 8188 ggr
Anna-Helga
1

Nästkommande utställning?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kan vi skriva om den utställning vi anmält till härnäst, kanske vi ses ute i ringarna! 😍

Jag kommer ställa ut Oscar i Strängnäs Lördagen den 8 Mars! 😎

Elverpige
1

#0 Lycka till! :)

Jag och min fluffboll ska på Matfors BHKs inofficiella utställning den 23:e februari!

Anna-Helga
0

#1 Oj, det är om 10 dagar! 🤪 Du återkommer med rapport i ord och bild hoppas vi! Lycka till!

Elverpige
1

#2 Ja, det närmar sig nu :) Självklart kommer det resultat och bilder!

linda88
1

Det kliar i fingrarna men blir inget förens 10 - 11 maj. Roskilde danmark. För övrigt finns de bäddar över i stugan så är de någon trevlig som letar boende o kan dela skicka ett pm :-) Funderade på strängnäs, kista o västerås men sparar pengarna. Blir en hel del i sverige i sommar ändå. Fler spännande domare o min hund har bättre päls då.

Cerrolyn
2

Den 13 april blir det första för oss i Moheda (inoff).

**MVH Cerrolyn

Anna-Helga
0

Västerås ska jag till också förstås, jag bor ju här! ;)

AnneN
1

8 mars i Piteå, passar på att ställa ut Valle då jag ändå ska vara där och ha hand om serveringen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

tjoopa
2

15 mars, en inoff i Kalix 🙂 Mest troligt den sista inoffen inför säsongen. De första officiella blir i maj i Luleå och Piteå.

Catta-
1

Jag ska till Strängnäs 8 mars :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Jamie+Engla
2

Vi ska till Qpolen Valp utställning den 22 feb i Hässleholm. Med egenuppfödda Jazz ;) En podengo Portugues Pelo Liso Pequeno hane ;) Jazz är 4 månader på bilden, men 5 månader nu :)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

[tk1971]
0

Ja, det blir imorgon det, en liten inofficiell i Kungsör.

Anna-Helga
0

#11 Ja men då önskar vi lycka till! Fotar du lite och delar med dig kanske? :)

tezzla
2

vi är anmälda till matfors, men pga valpens utv så blir det inga uts för oss, har dock anmält en vuxen, vi kanske åker och tränar

Jamie+Engla
1

En vecka kvar till Qpolen!! Tränar massor med jazz nu, men man vet inte hur han reagerar när vi är på plats och i ringen. Hoppas att han går framåt och står någorlunda :) #11 Lycka till idag!

emeliagranstrom
1

Jag ska ställa ut Lukas den 22:a februari på pudelklubbens inofficiella i ridhuset i Vindeln :)

Michaela-N
2

Jag kom bara för några minuter sen hem från cavalierklubbens valputställning i Sollentuna, men nästa blir lilla stockholm :)

emeliagranstrom
1

Hur gick det? :) #16

[tk1971]
6

Jag är jättenöjd med resultatet. BIR-valp med HP och plats i BIS-valpfinalen. Där tog det slut, och det var inte så konstigt för där fanns nästan 50 valpar. Skoj!

Anna-Helga
0

#18 Åh grattis, vad roligt! Då är ni lite trötta nu? :)

Snapsen
1

Vi ska till Strängnäs den 9:e mars sen blir det Västerås 🙂

Anna-Helga
1

#20 som vi! :)

[tk1971]
1

Nästa utställning blir i Nässjö (nästan på hemmaplan, skönt att vi inte behöver åka så långt den här gången) den 12/4.

emeliagranstrom
5

Lukas blev BIR med HP och BIG-4 på dagens utställning! Jag är så nöjd och stolt!

Anna-Helga
1

Grattis, vad roligt!

Elverpige
0

#23 Grattis! Vad duktiga ni är :) Han är supersnygg.

emeliagranstrom
0

#24 & 25 

Tack så mycket, han va helt fantastisk idag!! :)

[tk1971]
1

#23: Ja, grattis! Fin hund!

tjoopa
1

#23 Grattis 👍

Lauth
1

Nästa för oss är en inoff i Karlskoga den 15:e mars

Elverpige
4

Min grabb blev BIR med HP och BIG-4 idag på Matfors inofficiella :)

Anna-Helga
0

#30 Grattis!

tezzla
4

#30 jag fick ju låna en nål, hittar den inte, kan du pma din adress så köper jag och postar en ny 😉 Din kille är verkligen vacker och rör sig så fint, det såg proffsigt ut i ringen idag

Min valp blev bim och min vuxna hane bir och big 2 idag

Elverpige
1

#32 Ingen fara, jag fick en nål av min grabbs uppfödare så jag klarar mig! :) 

Tack så jättemycket och grattis igen till dig och dina pojkar!

tezzla
2

då får du en om vi hamnar på samma  sen, i april kanske

Jamie+Engla
3

BIR och BIG-R på Qpoolen igår. Fashion Star Rocket Raccoon

Elverpige
4

En bild som komplettering till #30 🙂

tezzla
0

snygging 😃

Anna-Helga
0

Usch nu drar det ihop sig mot Strängnäs! Jag är nervös redan! Haha!

michanna
0

då jag inte ställer min hund i SKK utställningar . Vart och när är Strängnäs utställningen ? skulle vilja se utställning utan pressen att ställa ut samtidigt, vi är nya på utställningar så .  Det är ju inte så långt från Enköping till Strängnäs. ( även om jag är utan körkort. )

emeliagranstrom
1

Nästa utställning för mig och Lukas blir antingen brukshundsutställningen i Övik den 26/4 eller så väntar vi till Vännäs nationella, återstår att se!

linda88
4

Nu har jag nyss anmält och betalat in till dubbelutställningen i Roskilde. Nu blev de på riktigt och jag blev genast pirrig. Första utställningen för året faktiskt. Åååå vad jag längtar till maj nu :D Håll tummarna för minst ett CACIB!

emeliagranstrom
0

#41 - Så snygg!! Håller tummar och tassar! :D

linda88
1

Tack :) I mina ögon är hon ju såklart snyggast så jag hoppas domarna håller med. Dansk domare på lördagen och irländsk på söndagen som inte dömt mycket setter alls så det blir spännande. Har dessutom fått sällskap i stugan så det blir billigare för mig o uppfödaren som är bättre på att trimma hund än jag har lovat att hjälpa mig med det så det känns toppen nu :)

Bara att börja lägga upp ett träningsprogram för att få henne i toppform för denna och sommarens alla utställningar!

Elverpige
0

Nästa utställning för oss blir Sollefteå BHKs inofficiella, den 16/3! Sen ska husse ställa Freke för första gången den 29/3 (Njurunda bhk). 

Vi kör stenhårt på inoffare innan första officiella i april. Är så glad att det går bra för grabben nu, eftersom att vi fick en så dålig start förra året 🙂

Jetaime
1

Jag funderar lite på att anmäla Zuki till Malmö den 22-23 Mars (tror aussisarna ställs på lördagen?).. Sista anmälningsdagen imorgon..

emeliagranstrom
1

#45 Gör de, gör de, gör de! :) Bra miljöträning om inte annat! :)

Jetaime
1

#46 Jo, sant. Men vi åker annars dit ändå! :) Har dock inte tränat nått aaaalls sen i somras sååå..

Anna-Helga
0

#39 Nästa helg! :)

Jetaime
0

Vi är nu anmälda till Malmö den 22/3!

Jamie+Engla
0

Kiara är också anmäld till Malmö int.. härligt! SECH SEJW-12 CPHW-13 Fashion Star Isn't She Lovely Podengo Portugues Pelo Liso Pequeno

Jetaime
0

#50 Lycka till :)

Anna-Helga
0

Åh Oscar slog i käken när han hoppade ur bilen och blev sövd och opererad idag! 3 veckors karens för utställning enligt vet. Så jag kan inte ställa honom nästa helg! :(

linda88
1

Nej vad tråkigt men de viktigaste är ju att han mår bra o inte får bestående skador!

Anna-Helga
0

#53 ja absolut! Vi har en väldigt duktig tandtekniker för djur i Västerås, så det kommer säkert bli bra! Tyvärr fick han dra ut några tänder, men det kan det vara värt!

AnneN
1

#52/54 Nej vad trist 😕 Hoppas stackaren läker ihop utan problem.
Se till att få intyg från veterinären på de tänder som dragits så du inte får "avdrag" för det på utställningar.

_**/Mvh Anne

CHARMEN
0

Ställer min welsh springer i morgon i moheda önska mig lycka till :)

Hälsningar Lovisa & Chester❤

Elverpige
0

#56 Kul! Lycka till :D Återkom med resultat!

[[Boris Sager]]
1

Cruft´s på lördag 8:e, då Toys går.

Sån trevlig stämning där, alltid!

linda88
0

#58 Å så avis jag blir. Har sagt att jag måste dit någon gång även om så bara för att titta men de blir aldrig av. Visar du hund eller bara tittar?

[[Boris Sager]]
0

Visar hund, yorkie, som i England går i toygrupppen.

Sån jättetrevlig stämning på Cruft´s till skillnad från t.ex Westminster, som är mycket mer formell.

http://www.crufts.org.uk/?gclid=CK-8h9vi87wCFeHPcgodNnkAlA

linda88
0

Hade gärna besökt Westminster också men avståndet är lite väl långt o de är betydlig billigare o lättare att ta sig till cruft´s. Synd de är dyrt att flyga med hund bara. 

Lycka till sitter väl klistrad på livestreamen så ni vill ja se dig i gruppfinalen ;)

[[Boris Sager]]
0

Knappast troligt!😃 Men hoppas på det kan man ju alltid. Kul att vara där och visa sin hund i alla fall. Norwegian brukar funka bra till Birmingham.

CHARMEN
0

#57 det gick inte så bra fick very good och hamnade på en fjärde plats, dock var det en dommare som ej kunde rasen ordentligt så hon dömde lite knasigt och hon var väldigt sträng i sin bedömning men men vi försöker igen i Gränna :)

Hälsningar Lovisa & Chester❤

Anna-Helga
0

#63 Bara ta nya tag! :)

Elverpige
1

#63 Very Good och fjärde plats tycker jag låter helt okej! :D Men hoppas det går ännu bättre på nästa :)

neapeaw
0

Vi är anmälda till en inoff utställning i rättvik :) Där jag kommer ställa min aussie tjej för första gången i valpklass :)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
Jetaime
0

#66 Snygg tjej!

neapeaw
0

#67 hon tackar och hoppas domarna tycker lika ;)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
tezzla
1

åhh så kul,  kmr också till rättvik, ställer jack russel terriers, en vuxen och en valp som bara är sällskap, men eftersom han är bet så  kör vi på som träning, men vi blir nog utan hp 😂

tetri
2

Ställde Finley i Strängnäs den åttonde, hon blev bästa (och enda! 😎) tik. 

Nästa blir väl kanske 19 april i Kista.

feral jesus

[[Boris Sager]]
0

Grattis # 70!🏆

Vi ställde på Crufts men hade inte räknat med annat än att åka ut fort.

(Vilket vi gjorde).

Kul att ha varit där och sett alla vackra hundar och vilket arbete som har legat bakom allt arbete.

Snapsen
1

Ställde i Strängnäs den 9:e resultatet blev Excellent, 4:a i unghundsklassen med ett Ck sen tog det stopp. Men jag är nöjd och nu väntar Västerås 🙂

[tk1971]
0

Nu har jag anmält Fia till en liten utställning här i min hemstad i maj. Jag räknar med att de två inofficiella som jag anmält oss till nu ska vara de sista innan vi testar med en officiell.

Elverpige
0

#70 och #72 Grattis till er båda! 👍

På söndag är det dags för oss igen! Inofficiell i Sollefteå. Toknervös som vanligt, men det går över bara vi kommer in i ringen. Den här gången ska vi inviga vårat nya Utställningskoppel också 😃

FannyGoldfish
2

Nu är vi anmälda till vår första officiella utställning (har bara vart på Inofficiella med Dino tidigare), det blir Stockholm international dog show den 19:e april 🙂

Iorek´s I Get A Kick Out Of You - "Dino"

AnneN
0

Nu siktar jag in mig på SNKK´s nationella i Piteå den 18/5 🙂

_**/Mvh Anne

linda88
0

Idag kom äntligen PM till Roskilde, Danmark. Bara 13 på lördagen och 14 på söndagen så jag hoppas verkligen vi kan knipa ett CACIB. Hoppas vckorna går snabbt nu.

Har anmält till nationella i Norrköping den 1 juni också för de är så pass nära. Fler som skall dit?

Mahjong
0

Vår nästa blir 1 maj i Borås. En inofficiell. Hoppas att det ska gå bättre denna gång än förra gången då hon nu lagt på sig lite hull. Bara det inte regnar så tror jag att det kan gå bra för oss.

Jetaime
0

Anmält till TBK's inoff den 6/6 :)

Jamie+Engla
0

3 Maj: Landskrona inoff. 3 Maj: Bjuv inoff 10-11 Maj: Roskilde Nat/internationell 17-18 Maj: Hässleholm Nat Hehehee… fullt upp i maj tjohoo!

linda88
0

Nu anmälde jag nyss gammeltanten till en inoffare i Södertälje 7 juni bara för hon tycker de är så kul :) Min 11 åriga tant lyser verkligen upp när hon får springa med matte i ringen.

emeliagranstrom
0

Anmälde för några dagar sen till en inoffare i Lycksele och Vännäs Nationella :)

tjoopa
1

Vi är anmälda till SDHKs utställning i Luleå den 17 maj och en nationell utställning i Sjulnäs den 18 maj :) Vi går i unghund i sommar så jag väntar mig inga storslagna resultat ;)

Elverpige
1

Två inoffare till helgen. I juni blir det rasspecial och sedan nationella i Vännäs :)

Ronja&Ila
2

Anmält Ila till piteås uts 18/5 :)

LillPom
1

Anmält min tös till

Inoff Sharpman 24 maj :)

Officiell Pom speciallen 29 maj

Officiell Norrköping den 31 maj

Blir mycket på raken :D

Bilden från en resultat från första inoff för året :)

Jamie+Engla
1

Laddar inför Roskilde till helgen. Lördag: 2 PPPLP Söndag: 4 PPPLP Hehehe, får se om yrvädret sköter sig och är helt rörlig inför denna trip till Danmark.

Catta-
1

Luna är anmäld till inoff i Oxelösund 17/5, officiell pudelklubben i Norrköping 31/5, Nationell i Norrköping 1/6 och Pudelnationalen 7/6 i Eskilstuna. Sedan blir det nog ett uppehåll till Juli då jag planerar att åka till Köping och sedan ev. dubbelhelg i Norrköping/Eskilstuna i Augusti.

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

FannyGoldfish
1

Dino är anmäld till Österbybruk den 25:e maj 🙂

Cerrolyn
1

Blev inget för oss i april då Erox inte var 100%. Så vi gör ett nytt försök den 29 maj.

**MVH Cerrolyn

Elverpige
1

Nu får ni allihop hålla tummarna för grabben på söndag, då ställer vi på rasspecialen! 😃

48 andra hanar.. ojojoj.

AnneN
0

Imorgon blir det att ställa Valle på en inoff i Kalix 🙂

_**/Mvh Anne

tezzla
0

håller tummarna för snyggingen, uppdatera 😉 är specialen inoff eller off?

Elverpige
1

#93 Den är officiell! Uppdaterar så fort jag kan 😃

Jamie+Engla
0

Nu kör vi mot trelleborg, en inoff för att hålla kiara igång inför INT om någon vecka 🤪

tjoopa
0

Vi skulle ha gått på en inoff i Kalix idag, den s k Sverigeutställningen. Vi hoppade dock över den då vi i tisdags fick hem en unghund som måste få bo in sig i lugn och ro :) Så för oss blir nog nästa utställning den 28e juni i Gällivare :)

AnneN
0

Nästa utställning blir internationella i Sjulnäs/Piteå den 5-6/7

_**/Mvh Anne

tjoopa
0

#97 Dit ska vi också en av dagarna :) Och så har SDHK en utställning på Tunavallen i Luleå samma helg som vi också ska på :)

Draken
0

DSvenstavik den 3 Augusti skall "Shaggy" ställas på Svenstavik, efter att ha varit ute ur ringarna 1,5 år ;) Det blir debut sedan han var valp och Junior.

(Lite OT, sorry, men:

Elverpige: Ser att du ställer här hemma, misstänker att du kommer från Sundsvall med omnejd :) Själv bor jag i Sundsvall (Granloholm) )

La'Fajas Inferno in Flames aka: Shaggy

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

AnneN
0

Nu blir det inga fler utställningar undersommar/höst för oss utan nästa planerade blir på Stora Stockholm i december. Kan ev bli någon inoff under hösten.

_**/Mvh Anne

Elverpige
0

#99 Ja, jag bor i Sundsvall! Bodde i Granloholm förut 🙂

linda88
1

1 aug Triple dog show Jönköping Internationell
2 aug Triple dog show Jönköping internationell
16 aug Nationell utställning Eskilstuna
17 aug Norrköping Dog Show internationell 
23 aug ISF ( irländsk röd setterförening ) Arboga, Herrfallen
6 sep Inofficiell utställning Kolmårdens hundklubb
13 sep Inofficiell utställning Norrköpings brukshundsklubb
14 sep Eventuellt Internationell utställning Gimo ( har inte bestämt mig ännu )

Längtar till augusti och september vill bara att juli skall ta slut ;)

LillPom
0

För oss blir det nästa Norrköping! :) Hoppas att det ska gå riktigt bra! Iaf ett Excellent ^^

i har förberett oss med lite ny pälsvårds produkter :)

Draken
0

#101 Förstog nästan det ;)

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

[tk1971]
0

Ja, själv ska jag inte ställa ut där men jag ska självklart till Triple Dog här i Jönköping nästa helg. Bara för att kolla på hur det går till på en större utställning, och för att kolla in russlarna så klart.

tjoopa
0

Jag har anmält vårat "nyförvärv" till våra 2 första utställningar, 16 augusti i Boden (valpklass 2, inoff) och 24 augusti i Överkalix där han debuterar som junior :) Sedan ska vi även till Högbo första helgen i september. Eventuellt också till Sundsvall i oktober, och då tar jag kanske även min öppenklassare med mig :)

molam
0

Mamma har redan vart här ser jag! xD Men hårbollen i #99 Har jag nu borstat ur och imorgon eftermiddag far vi till Östersund för att ställa på söndag! ^^

Och imorn på förmiddan när mamma jobbar är det bad som väntas!

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

tjoopa
0

Idag gäller det 😄 Harveys första utställning, bara en inoff men roligt ska vi ha! 😃

Jetaime
0

Ska ställa på Skurups BK den 31/8 :)

[tk1971]
0

Jag har bokat in två små och fler blir det nog inte. Huskvarna den 20/9 och Skillingaryd dagen efter, bägge här i närheten.

Bara för att det är så skoj, och för att det är så bra träning.

ruth68
0

Ska ställa i Sundsvall 11-12 okt , lördag SKK-utställning och söndag sheltiespecial.

tjoopa
3

BIS2 i valpklass 2 idag på SSRK inoff i Boden :) En bra debut :D

Draken
0

Nästa utställning blir Störe i Norge (Trondheim hundefestival) den 20-31 Augusti :)

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Elverpige
0

Nästa utställning för oss blir Högbo första helgen i september och Gimo helgen efter. Ska bli kul att ställa igen efter nästan 2 månaders uppehåll!

Jamie+Engla
0

Eslöv nästa, 3 hundar ska med denna gång. 1 import och 2 egenuppfödda. Två fashion star hundar, en champion tik och en juniorhane ur senaste kullen. Ska bli roligt att se fler o fler av vår uppfödning på utställning, hoppas på en fin kritik på lillpojken.

Draken
0

Stören i norge nu i helgen. En hund följer med  och det är dubbelutställning :)

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

linda88
0

Blev gimo för oss också kunde inte hålla mig borta 23 mil är ju inte så långt och vägen är ju bra. Hoppas det går bra. Mycket klassvinster på senaste tiden men alltid samma tik som slagit oss i bästa tik så nu tycker jag de är Normas tur igen :-P

zickan
1

Nyligen landat hos föräldrarna på gotland där min tjej skall ställas på både dagarna. Men min planering brast på hur man kommer dit från stan. Pappa norpa bilen till landet. Om nån här skall dit och har lite plats över så hakar gärna jag och en vovve med från Willys 😎

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Johan-114
1

den 6e september är det dags för Sanviken/Högbo! sedan helgen efter är det gimo som gäller för våran del! :)

Zvintos
0

Ska på en inoff här i Kumla den 4/10. Kan inte bestämma mig för om jag ska anmäla bara ena eller bägge hundarna dock. 😛

tjoopa
0

Nästa utställning för oss blir i oktober i Sundsvall. Utställning både lördag och söndag :)

molam
0

Oktober utställningen i Sundsvall blir även nästa här, hår bollen ska dit för andra gången i sitt liv ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Jamie+Engla
0

Hilleröd imorgon, Köpenhamnsvinnare =)

Elverpige
0

SSUKs i Söråker och SKKs i Sundsvall 11-12/10, man kan ju inte missa utställningarna på hemmaplan! 😃

Nikkis
1

Nästa utställning blir Vegas första officiella, nu har hon äntligen blivit utställningsmyndig på riktigt.
Så det blir Juniorklass på Terrierderbyt i Jönköping i November och sedan stora Sthlm i December och troligtvis även MyDog i Januari. 🙂

AnneN
0

Nästa utställning blir 25/10 då SSRK har en i Boden, efter det blir det inga fler förrän Stora Stockholm i december.

_**/Mvh Anne

Ronja&Ila
0

Nästa blir Sundsvall för oss. Ingen aning hur det ska gå, spännande! Våran tredje utställning :)

Killen
0

Nästa är på lördag i Sollentuna . Bara en inoff m valpis 😄

kissmekate.blogg.se

Michaela-N
1

Sthlmsmässan i dec :)

AnneN
0

#129, vad kul då kanske vi ses där 🙂

_**/Mvh Anne

Michaela-N
0

#130 Då får vi absolut se till att träffas tycker jag :)

[Forest]
0

Ska första gången ställa ut en den 1 Nov i Växjö är redan nervös då det är en ganska stor  Internationell hundutställning 🤪

linda88
0

Nästa blir en liten i Eskilstuna med kompisens valp. Första träningen igår.

Nikkis
0

Har nu anmält till Stora Sthlm.

Funderar lite över hur jag ska göra med MyDog, ska man ändå dit kan man ju lika gärna ställa båda dagarna, kruxet är att det kostar mer i anmälningsavgift plus att boende tillkommer.
Ska ju till Egypten i Januari så det är därför jag våndas lite, är ju inte miljonär. 😭

Någon som är från Göteborg/övernattat där med hund som kan rekommendera ngt billigt boende?

Yanni3
0

Nästa utställning blir Malmö valp för min del nu den 9 November. :)

Jamie+Engla
0

Växjö med två stycken. Juniorhane och unghunds tik. Vår väl se hur de går :-)

Zekina
0

3 Januari på My Dog i GBG. Ska ställa en goldenhane för andra gången, så redan lite nervös.

Elverpige
0

Första utställningen för året blir en inofficiell på hemmaplan den 21/2. Sen om tonårsgrabben behagar uppföra sig då  (som han alltid  brukar annars.. bara inte just nu), så blir det dubbelutställning i Strängnäs i mars.

Han är nyligen uppflyttad till öppenklass, så nu går han med de stora grabbarna!

linda88
0

Dubbelutställning i strägnäs #138?

Jag vet bara om SÖKK´s 3 dagarsutställning i Mars.

Elverpige
0

#139 SKK den 14/3 och SSUK den 15/3 🙂 

Inte en riktig dubbelutställning alltså 😃

linda88
0

#140 Aha en ras special därför jag inte hade koll :P Kommer troligtvis ställa Norma den 14 i strägnäs ja med men väldigt osäker på domaren men man måste chansa.

Elverpige
0

#141 Yes, passar på att köra båda när jag ändå ska ner dit. Det blir över 80 mil tur och retur.

Ibland måste man chansa ja, men det går nog bra. Håller tummarna för er 🙂 Vi kanske syns, eller rättare sagt ser varandras hundar (det är ju dem man känner igen).

linda88
0

Själv har ja bara ca 20 mil tur o retur så de är mer överkomligt.

Sjävklart syns vi i BIS finalen ;)

Elverpige
0

#143 Ja men det gör vi ju såklart! 😃

Killen
0

Nästa utställning blir med Loppan på lördag den10/1 i Sollentuna .

kissmekate.blogg.se

Elverpige
0

#145 Inte långt tills dess! Lycka till. Vi vill höra resultat sen 😃

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.