Klädsel?
Hade nog valt kläder i neutrala och lite mörkare färger - typ brunt, caffelatte eller sandfärgat för att framhäva hunden =)
Tror faktiskt sandfärgat eller caffelatte passar bäst!
(söker själv råd om detta dock - men har svart hund ^^)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
#1 Okej, tack! :) Ska man typ ha kavaj-liknande eller funkar det med jeans liksom? ;p
#1 är inte helt inne i detta, men jag hade tagit så neutrala och bekväma kläder som möjligt. Man visar ju hunden och inte handlern så att säga - men man behöver ju inte springa i mjukisbrallor XD
så ett par jeans och en kavaj tror jag blir utmärkt ^^
(+ gissar att du är kvinna? Ha en bra BH! finns inget värre än hoppande boops 😉)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
På inoff funkar det fint med jeans! Det kan det göra på en officiell utställning också, det beror på ras och sammanhang. Jag har pudel och där blir det mer och mer vanligt att man ställer i dräkt och fina skor.
#3 Okej :) Nej det är klart, haha! Stämmer att jag är kvinna, ska tänka på det! ;)
#4 Okej, tack. :) Aha, förstår. :)
Gröna kläder? Lila kanske? Tänk bara på att ljusa kläder och en ljus hund inte passar, så ta gärna en mörkare nyans :-) Lycka till!
Tycker rött är väldigt snyggt mot blue merle hundar
#6 #7 Tack så mycket för svar! :)