Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etikett: tips-och-råd
Läst 1842 ggr
Mia
0

Finns det någon i Skåne?

Finns det någon i Skåne som skulle kunna hjälpa mig med ringträning samt trimning? Har en golden retriever, har aldrig testat utställning och skulle gärna vilja. Kan ingenting om trimning iheller 😛 Eller om ni vet någon professionell i skåne som trimmar?

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Yanni3
0

Är själv ganska ny på de här med utställning ( Har endast ställt en sommar) och kan inget om att trimma golden då jag har annan ras.  Men ringträning är jag lätt med på! Hade varit kul att dra ihop ett gäng lite då och då som man kan träna med om de inte är för långt borta. =)

Haztparken
0

Jag hade gärna också varit med på ringträning i Skåne! Kan inte trimma golden tyvärr. Vi är också nya på detta så hade varit roligt med lite hjälp och gemenskap :)

Yanni3
0

Ja men vad kul! Kan vi inte prata ihop oss då? Kul att hjälpas åt när man har samma intresse och sen träffas man juh ute på utställningar och sånt också. =)

Haztparken
0

Ja men absolut! :) vart i Skåne bor du? Du kan pma om du inte vill skriva ut :)

Mia
0

Ja, det hade varit roligt! Jag bor i Landskrona. 🙂

viktoria91
0

Jag och min sambo hade gärna hängt på med en snart 6 månaders också!=) Bor i Helsingborg.

Haztparken
0

Jag finns i Ängelholm men kan ta mig runt lite varstans med bil :)

Yanni3
0

Kul att så många är på! Jag finns i Åstorp. Har dock inte tillgång till bil =/ men går juh kollektivt överallt. =)

Haztparken
0

Man kanske kan starta en grupp på fb (om alla har?) så kan det vara enklare att bestämma träffar och så :)

[Wilbur]
0

Vi vill också vara med! Helsingborgare som gärna vill träna :)

[Wilbur]
0

#9 Låter som en ypperlig idé! Lättare med en grupp där, har du möjlighet att ordna en? 👍

Haztparken
0

#11 Jag startade en grupp nu! :)

Den heter: Ringträning Skåne
javascript:nicTemp();        <-- (LÄNK till gruppen)

Den är dock sluten, utomstående kan se gruppen och medlemmar men inte inlägg. Jag tänkte att det kunde vara bra då alla kanske inte vill att utomstående ska se vart man bor eller vart vi träffas m.m!

Så bara skicka en förfrågan så godkänner jag er som vill vara med :)

(Och jag var tvungen att lägga till min mamma som medlem för man var tvungen att ha minst en när man starta en grupp, så bry er inte om henne, jag tar bort henne sen 😃)

viktoria91
0

Jag har skickat!

[Wilbur]
0

Yes, jag med! 👍

Mia
0

jag med 🙂

Yanni3
0

Har oxå skickat! 😃

Haztparken
0

Jag lägger till alla efterhand jag ser det! :) Sprid gärna ordet om gruppen! Jättekul att vi redan har blivit en liten grupp :)