Triple dog show
Har anmält min hund på fredagen. Är det någon skillnad på dagarna att ställa ut?
När jag anmälde via internet valde den automatiskt fredagen, visste inte man kunde välja!
Ställer dem flesta inte ut på lördag å söndag?
Det är 3 separata utställningar och går du via internettanmälan får du kolla ordentligt att du väljer den dag du vill, det finns ju en länk för varje dag. Jag har anmält min hund till fredag o lördag.
När det var 3-dagars i Högbo för några år sedan så var det ungefär lika många hundar alla dagarna så du behöver nog inte vara orolig över att det ska vara få hundar på fredagen.
Är det utställningen i Jönköping? 🤔
Jag ska anmäla min Corgi till alla tre dagar tror jag, har inte bestämt ännu..
Skillnaden är ju att du kanske inte vill ställa för just den domaren de är den dagen du råkat anmäla till, men det spelar ju ingen roll, de ska ju vara kul!
PM redan ute, snabbt jobbat! men få anmälningar vilket iofs inte är så konstigt med priserna. Längtar :)

Jag har inte fått något PM…. Ska man få det via mejlen?

Såg nu på hemsidan. Jag ställer mops. 49 stycken anmälda på fredagen ;O
Hur var utställningen för er som var där och ställde ut?
Jag var där fredag o lördag. Tycker utställningen var bra men alldeles för dyr. Lär ju inte åka dit igen om e verkligen inte är för en domare jag vill visa min hund för.
Resultatet blev helt ok på fredagen då blev de 3 bästa tik men på lördagen gick de inte bra då fick hon bara excellent o blev 3 i öppenklass.

Min hund var yngst i sin klass. Hon var 9 månader och dem flesta hundarna i hennes klass var över 12 månader. Så det skiljer ju ganska mycket på utvecklingsnivån :P Men jag är nöjd hon skötte sig super hon fick very good med bra kritik. behöver bredda sig bak och hon går lite valpigt, svänger med benen.