Behöver du handler?
Hej
Jag är en tjej på 26 år som efter att tragiskt blivit av med min egen hund undrar om det finns någon därute som vill ställa sin hund men kanske inte tycker det är så roligt själv?
Jag älskar att ställa ut och har ställt ut chinese crested (både puff och naken) samt papillon och phalene. Jag är öppen för att ställa alla raser då jag självklart läser på om rasen om det är en ras jag inte ställt förut.
Beroende på hur pass hunden är tränad och van att ställas kan jag ställa upp på enskilda utställningar eller om du bor i närheten av Enköping så kan jag träna upp hunden om den inte är van.
Så om ni har någon hund ni vill ha ställd är det bara att skicka ett PM så kan man fortsätta diskussionen där.
Jag är intresserad.. bor också i Enköping. har en icke SKK reggad jack russell. och vi har ingen direkt vana att ställa ut men behöver öva..
Jag behöver en handler till min golden retriever tik. Hon är fyra år. Jag har ställt ut henne både inoff och off. Jag har fått bra kritik på hennen. Vi blir alltid utslaga första runda. Hela tiden. Jag tror att jag inte kan ställa ut henne på rätt sätt. Så nu vill jag prova med en handler. Får vi ser hur det går då. Jag tror hela tiden att det är mitt fel hela tiden att hon blir utslagen första runda. Har ställt ut hennen många gånger. Hoppas att ni kan hjälpa mig med detta.
Hej Mia Vart finns du någonstans?
Jag finns i Småland Kronobergs län. Ska ställa ut hennen i Jönköping. Början på Augst
Vill nog testa det här med handler i alla fall. Så det inte är något fel på mig .Kanske ställer ut fel. Vad vet jag. Ska ställa ut hennen början på Augusti i Jönköping.
Hundutställningen heter " Triple dog show ". Det är på Söndagen som det gäller.
Mia vad synd att du ställer på söndag. Jag är där fredag o lördag, har ställt golden förut o hade gärna hjälpt dig. Kan du inte lägga in en bild på när du visar henne så får vi se.
Vad tråkiet. Bättre tur nästa gång. Det var ju meningen att jag skulle åka upp på fredagen och hem på söndagen. Men vår ena hund som jag skulle ställa ut på lördagen då. har avlide på grund av slagsmål. En stor sakna av hunden är det. Ska fixa en bild att lägga upp och skicka. Fick du mitt PM? Du får min E-mailadress: mia2@home.se och min Bloggaadress: http://miamiamia.bloggplatsen.se/
Hoppas att vi hörs igen.Har det så gott!
/Mia