Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etikettofficiella-utställningar
Läst 2073 ggr
Calibe
0

Tvååker Stora CC

Är det någon här som ska ställa på Stora CC i Tvååker i juli? Skriv gärna vilken klass o ras :-)

Jag ska ställa min långhåriga chihuahuavalp (hane) i valpklass 6-9 mån på söndagen :)

Kelin
0

Skall ev. ställa labbe, beror dock på om jag kommit hem än :)

Jamie+Engla
1

Vi ställer båda dagarna! American Akita Cannonbar Swedish House Mafia Unghundsklass tror jag Podengo Portugues Pelo Liso Pequeno SECH DKCH SEJW-12 CPHW-13 Fashion Star Isn't She Lovely Championklass Vet inte om man är handler till en chihuahua hane (korthår) än. Vi får se :-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Kelin
1

#2 såg att det skulle vara 109 KH chihuahuar, galet många!

Jamie+Engla
0

Åh jisses! Vet inte om jag ska ställa korthår än, ägaren har inte bestämt om hon ska åka eller ej, men ja de e galet många!

Anna-Helga
0

#3 Oj, det var verkligen en hel del! 🐶

Karolina-H
0

Jag ska ställa min Bouvier hane båda dagarna i Öppen klass

Codeavalone.blogg.se

Zekina
0

Flatcoated Retriever :) Tiken jag ska ställa fick sitt först cert i helgen så jag hoppas på det bästa och en hane, båda i Jaktklass :)

Jamie+Engla
0

Nu är husvagnen packad så imorgon är de badning av hund sedan drar vi upp mot Tvååker. Mina podengos är redo för 2 nätter i husvagn och akitan har bara badet kvar. Imorgon kväll får vi även besök av valp/ar från den senaste podengo kullen. Tiken kommer även att delta i utställningen båda dagarna, i juniorklass. Hoppas alla får en underbar utställnings helg utan en massa värmeslag och annat. Vi ska mysa i husvagn med trevligt sällskap av både tvåbenta och fyrbenta. Lycka till! /Team Fashion Star

Jamie+Engla
0

Kiara: 2 Bästa tik båda dagarna. Olika tikar som stod framför, och ovanligt många podengo anmälda. Scarlett: Fredag; BIM med CERT och CACIB. Mamma suuperglad!

Calibe
0

Vilken härlig helg det var. Ni som inte ställde på CC på söndagen hade tur då regnet bokstavligt talat vräkte ner. Tror SMHI gått ut med en klass 1 varning med över 30 mm regn!! Men fredagen o lördagen var ju toppenväder!