Tvååker Stora CC
Är det någon här som ska ställa på Stora CC i Tvååker i juli? Skriv gärna vilken klass o ras :-)
Jag ska ställa min långhåriga chihuahuavalp (hane) i valpklass 6-9 mån på söndagen :)
Skall ev. ställa labbe, beror dock på om jag kommit hem än :)
Vi ställer båda dagarna! American Akita Cannonbar Swedish House Mafia Unghundsklass tror jag Podengo Portugues Pelo Liso Pequeno SECH DKCH SEJW-12 CPHW-13 Fashion Star Isn't She Lovely Championklass Vet inte om man är handler till en chihuahua hane (korthår) än. Vi får se :-)
#2 såg att det skulle vara 109 KH chihuahuar, galet många!
Åh jisses! Vet inte om jag ska ställa korthår än, ägaren har inte bestämt om hon ska åka eller ej, men ja de e galet många!
#3 Oj, det var verkligen en hel del! 🐶
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Jag ska ställa min Bouvier hane båda dagarna i Öppen klass
Codeavalone.blogg.se

Flatcoated Retriever :) Tiken jag ska ställa fick sitt först cert i helgen så jag hoppas på det bästa och en hane, båda i Jaktklass :)
Nu är husvagnen packad så imorgon är de badning av hund sedan drar vi upp mot Tvååker. Mina podengos är redo för 2 nätter i husvagn och akitan har bara badet kvar. Imorgon kväll får vi även besök av valp/ar från den senaste podengo kullen. Tiken kommer även att delta i utställningen båda dagarna, i juniorklass. Hoppas alla får en underbar utställnings helg utan en massa värmeslag och annat. Vi ska mysa i husvagn med trevligt sällskap av både tvåbenta och fyrbenta. Lycka till! /Team Fashion Star
Kiara: 2 Bästa tik båda dagarna. Olika tikar som stod framför, och ovanligt många podengo anmälda. Scarlett: Fredag; BIM med CERT och CACIB. Mamma suuperglad!
Vilken härlig helg det var. Ni som inte ställde på CC på söndagen hade tur då regnet bokstavligt talat vräkte ner. Tror SMHI gått ut med en klass 1 varning med över 30 mm regn!! Men fredagen o lördagen var ju toppenväder!