Norrköping Dog show
I helgen är det dags. Ställer Norma på söndagen. Någon som ska dit och vad hoppas ni på?
Norma har ju tagit sitt C.I.E nu så jag ställer bara för att de är kul men självklart hoppas jag på vinst :P
22 Irländska röda settrar anmälda plus 1 valp.
Jag ska dit imorgon med Inez :) De är 20 anmälda pommar.
Vi tävlar i unghundsklass.
Jag hoppas på ett excellent men inget mer :) Very good är också bra för oss just nu xD Hon fick Exellent och CK på ras specialen men domare kan ju tycka olika så man vet aldrig :)
Lycka till men du måste ju hoppas på mer :P Man skall alltid gå in i ringen med attityden - kolla här kommer världens snyggaste hund! ;)
Såklart jag vill att vi ska ta hem hela :D För mig är ju Inez den snyggaste hunden över alla andra i alla dagar och väder ;) Men de är ju att domarna inte kan se de ibland ;)
Men vi vill ha kul så all bra kritik är alltid bra de kan ju vara jag som let her down också :)
Lycka till ni som ska ställa!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
LillPom hur gick det?
Exellent placering 2 utan ck pga att hon skutta lite mycket idag, men de var svårt för henne på gräset och jag är inte van vid det heller så de gick mycket bra iaf !
Hon sa att hon hade bra utsikt och att jag ska ställa henne mer :)
Mellansvenska pudelklubben hade en liten hörna på himmelstalund idag. Luna kom 4:a i juniorklass med Excellent. Jag är jättenöjd! I morgon åker vi dit igen och hoppas på lika bra resultat.
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Nära skjuter ingen hare idag blev de andra bästa tik. Väldigt fin kritik men lite off runt så får vara nöjd med en andra plats. En fin apa i samma färg som henne själv fick hon välja ut som pris o den var hon så mallig över så :P.