Rosetter?
Köper ni rosetter ni vinner? Hur förvarar ni dom i hemmet? Sätter ni upp på en vägg, i lådor etc..?
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
I början köpte jag alltid rosetter för kvalitetspriset och eventuellt om vi även blev placerade i konkurrensen men numera köper jag bara CK-rosetter och högre och eventuellt HP-rosetter om det finns några (valpklass). Jag har alla rosetterna i en byrålåda förutom några enstaka som är lite extra fina eller stora.
Jag köper inte rosetter utan är nöjd med dem jag får av domaren, har aldrig köpt rosetter då jag anser att det dels kostar alldeles för mycket för en del och dels för att en excellent rosett kan se ut som om man vunnit BIS och då blir det ju väldigt skevt men det är ju upp till alla själva.
Jag har flertalet rosetter från CACIB, CERT, BIR, BIM, BIG och BIS placeringar med mina hundar så de täcker en hel vägg hemma :)
Codeavalone.blogg.se
Jag tycker rosetterna är både fina och trevliga att ha uppe, så jag nästan tapetserar med dom! Haha!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Köper aldrig rosetter.. Här hemma tapetserar vi också med rosetter ;-)

Har bara ställt min 4 gg officiellt å då har jag köpt excellent rosetterna. Det är ju min första hund så då vill jag ha allt han kan kamma hem 😄 Jag har hängt upp mina på en gardinstång i vardagsrummet eftersom min sambo inte vill få massa hål i väggarna
kissmekate.blogg.se
Köper inga och har inga upphängda just nu.. Om jag skulle hänga upp skulle det bara bli några extra speciella. Men just nu ligger dem i en låda på vinden, får se om dem kanske kommer upp.