Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etikettallmänt
Läst 2984 ggr
Catta-
2014-05-10 11:12
0

Rosetter?

Köper ni rosetter ni vinner? Hur förvarar ni dom i hemmet? Sätter ni upp på en vägg, i lådor etc..?

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Belimas
2014-05-10 11:58
0

I början köpte jag alltid rosetter för kvalitetspriset och eventuellt om vi även blev placerade i konkurrensen men numera köper jag bara CK-rosetter och högre och eventuellt HP-rosetter om det finns några (valpklass). Jag har alla rosetterna i en byrålåda förutom några enstaka som är lite extra fina eller stora.

Hildgrim
2014-05-10 18:10
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är total nybörjare på detta (har hittills ställt ut två gånger) så jag är förtjust i rosetter. Har köpt alla som gått att köpa. :P Dessa ville jag sen ha framme man jag tycker det ser stökigt ut när man hänger dem på väggen. Därför har jag lagt dem i en vas.

Karolina-H
2014-05-12 10:53
0

Jag köper inte rosetter utan är nöjd med dem jag får av domaren, har aldrig köpt rosetter då jag anser att det dels kostar alldeles för mycket för en del och dels för att en excellent rosett kan se ut som om man vunnit BIS och då blir det ju väldigt skevt men det är ju upp till alla själva.

Jag har flertalet rosetter från CACIB, CERT, BIR, BIM, BIG och BIS placeringar med mina hundar så de täcker en hel vägg hemma :)

Codeavalone.blogg.se

tezzla
2014-05-12 17:27
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har ju bara haft en hund att ställa som blir 5 nu i sommar, har haft otur med de andra och skönhetsfel. men jag har mina i hundrummet och i en vas som nu är full. ska byta hundrum snart då detta ska bli gästrum, vi får se hur jag gör då, om det blir några uppe eller ej

Anna-Helga
2014-05-19 10:04
0

Jag tycker rosetterna är både fina och trevliga att ha uppe, så jag nästan tapetserar med dom! Haha!

Jamie+Engla
2014-05-19 10:41
1

Köper aldrig rosetter.. Här hemma tapetserar vi också med rosetter ;-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Killen
2014-05-22 20:34
0

Har bara ställt min 4 gg officiellt å då har jag köpt excellent rosetterna. Det är ju min första hund så då vill jag ha allt han kan kamma hem 😄 Jag har hängt upp mina på en gardinstång i vardagsrummet eftersom min sambo inte vill få massa hål i väggarna

kissmekate.blogg.se

Kelin
2014-05-23 00:31
0

Köper inga och har inga upphängda just nu.. Om jag skulle hänga upp skulle det bara bli några extra speciella. Men just nu ligger dem i en låda på vinden, får se om dem kanske kommer upp.