Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etikettofftopic
Läst 1363 ggr
Anna-Helga
2

Underbart väder!

Idag är det strålande sol och vi ska börja dagen med en promenad! Sedan jobb i trädgården och hundarna solar säkert. Och i eftermiddag en sväng till hundklubben och träna agility! Det tycker dom om och det ger så mycket i muskulatur, smidighet och i glädjen att göra saker tillsammans! Hur ser er dag ut? :)

Elverpige
1

Idag har Freke fått spendera större delen av dagen hemma hos "mormor", då jag och husse har ägnat dagen åt flyttstädning. Pust och stön!

Mot kvällen åkte vi till brukshundklubben och tränade lite IPO-R hinder, lydnad och stå-träning med störning. Skotträning blev det också. När vi kom hem tog vi en långpromenad och grabben gick lös hela tiden och vek inte av från min sida en enda gång!

Mycket trevlig kväll :D

linda88
1

Kom precis hem ifrån årets första riktiga simträning för hundarna. Blev bara en kvart men det räcker såhär första gången. Sen fick de dampa av sig på ett gräsfällt innan de blev massage o stretching. Nu ska de bli frukost här hemma sen blir de nog bara vanliga promenader o mys. Lite senare drar jag dock till en kompis där vi skall planera lite roligheter för en kompis som fyller 25 imorgon då det blir kryssning :)