Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etiketttillbehör
Läst 4291 ggr
emeliagranstrom
0

Utställningstillbehör internetshop?

I denna tråd vill jag ha massor med förslag på hemsidor som säljer utställningsprylar. Allt från trimbord till nummerlappshållare!

tjoopa
1

Satchmos webshop har en hel del, många olika trimbord, fönar och andra pälsvårdsgrejer :) På Elfva design kan man beställa ett specialgjort Utställningskoppel i skinn :)

[tk1971]
0

Jag har just beställt ett utställningstält från Bozita för endast 1000 kr inkl. frakt.

Kelin
0

4dogs och eurogroom!

Michis87
0

Ängla-koppel på facebook har fantastiskt fina Utställningskoppel. Jag ska själv beställa ett därifrån sen till min lillprins :)

//Michis

Sajtvärd för Återbruk

Eternelia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

www.eternelia.se och www.eternelia.tictail.com kan ni få lite inspiration och shoppa Utställningskoppel, halsband till bra priser….

zickan
1

Inte mest jätte aktiva utställaren. Är lite små ful och norpar mig en plats i skuggan under uppfödarens tält. Inge avancerade saker köpta. 
Ende jag var riktigt petig på och letade länge efter var ett bra koppel. Alla med bullterrier kör typ retriever koppel i rep. Försökte med ett jag lånade men det var fruktansvärt obekvämt att hålla i. Skar in min hand och kan inte ha varit skönt för min vovve. Speciellt inte när hon var lite kal och känslig på halsen. 
Hittade äntligen vad jag önskade, ett vitt läder retriever. Snyggt och mjukt att hålla i. Skär inte alls in lika mycket. Fanns bara svartfärgad när jag hittade sidan, men frågade och personen som hade shopen letade upp vitfärgat till mig. Sedan dess har jag valt att försöka köpa det mesta från den sidan. Vilket dock inte blivit så mycket. 

http://www.showdog.se/product.html/retrieverkoppel-1-cm?category_id=14

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Belimas
0

Jag har precis beställt ett koppel från Ängla-koppel som jag fick hem här för någon dag sedan, supersnyggt och precis lagom mycket "bling". Perfekt att kunna bestämma längd på kopplet själv också 🙂

4dogs har en hel del saker till bra priser men servicen är jag väldigt besviken på, vi köpte ett tält därifrån som när vi packade upp det för att se att alla saker var med hade två små hål. Vi fotograferade det och skickade mail till dom angående det och tjejen vi pratade med sa att vi skulle få ersättning. Grejen var att en vän till oss också hade beställt ett likadant tält i samma färg några månader tidigare men inte kunnat prova att sätta upp det p.g.a. vinter och all snö så hon gjorde det samtidigt om oss och ja hennes tält hade också hål så hon kontaktade dom med i samma veva.

Några dagar senare så ringde tjejens (på 4dogs) gubbe och var väldigt skeptisk till att två tält kunde ha hål trots att vi hade bildbevis och kallade oss i stort sett för lögnare men efter mycket om och men så fick vi i alla fall lite kompensation men jag tänker inte beställa något därifrån igen, inte med den servicen.