Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etikett: inofficiella-utställningar
Läst 3296 ggr
[Boston123]
1

Q-poolen valp Hässleholm

Någon som ska dit i år? :)

[tk1971]
0

Jag hade tänkt det, men istället ska jag följa med sambon när han åker öppet spår i Vasaloppet…

Jamie+Engla
0

Jag kanske kommer med Jazz.. men ännu inte säkert.

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Ociosa
0

Vi funderar på det :)

[Boston123]
0

Vi har anmält oss nu i alla fall :)

Jamie+Engla
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fashion Star Rocket Raccoon är anmäld :) Lille jazz går i valp 4-6 mån podengo Portugues Pelo Liso Pequeno

Mahjong
0

Nu är vi oxå anmälda 😃

Blir spännande och se hur detta kommer att gå. Som tur är hinner vi träna lite innan, vi går på ringträning varje torsdag 🙂

Förra utställningen var hon som en studsboll i ringen, men då var det ganska kallt i ridhuset vi var i. Denna går väl inomhus om jag förstått det rätt.

[Boston123]
0

Kass bild, men den enda jag hade som "ståbild" :) Från Malmö Valp!

Jamie+Engla
0

PM är ute nu!!!!! 1 Podengo Portugues Pelo Liso Pequeno ;) #6 om du inte vet än så kan jag säga att de kommer 13 kineser ;)

Jamie+Engla
0

#7 Det är 6 boxer anmälda ;) (Gillar att leta bland massa raser)

Jamie+Engla
1

Gissa om jag blev sur när mamma säger att hon plötsligt ska jobba till Qpolen! Tur man har hund vänner som ställer upp :) Fast hon gjorde de inte gratis sa hon, nu blir jag tvingad (mer eller mindre) att ställa valpar för henne kommande året. Hade inte varit tveksam, om de inte varit en ras jag inte ha NÅGON erfarenhet av. Basset Hound XD

[Boston123]
1

Ja det va inte många boxrar ;) Dock kommer nog inte vi.. Min kille har haft problem med magen och gått ner i vikt så vi stannar hemma. Får bli framåt våren istället.

Jamie+Engla
3

Såja, imorgon bär de av! Kommer att vara på plats strax efter 9, jazz har startnummer 37 :) Faaast, de är ingen skönhet denna killen xD

Anna-Helga
0

Lycka till! ★

Mahjong
1

Ni får tala om hur det gått för er sen när ni har tid! Vi fick hoppa över utställningen då jag fått ischiasnerven i kläm och har ingen känsel i vänsterfoten :-( kände att det inte var så lämpligt och sätta sig i bilen och köra 30 mil då. Kram och hoppas det gått bra för er alla!

Jamie+Engla
1

BIR och BIG-R. . Fashion Star Rocket Raccoon

Anna-Helga
0

Härligt, grattis!

Cerrolyn
0

Grattis

**MVH Cerrolyn

Jetaime
0

#15 Var menas med BIG-R? :)

Jamie+Engla
1

#18 BEST I GRUPP-RESERV ;) Förr kallad BIG-5 men de finns inte längre. Inte heller Reserv tror jag. Men jazz var den sista domaren plocka bort innan de bara var 4 kvar. (Hon stod o valde mellan han o 4an)

Jetaime
0

#19 Aaaha okej :)

[Boston123]
0

Blev att vi åkte ändå :) BIR blev det här :D

emeliagranstrom
0

En kullsyster till min hund ställdes också där. hon blev 2:a bästa tikvalp 6-9 mån i rasen australian shepherd!:)