Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etikett: inofficiella-utställningar
Läst 2997 ggr
emeliagranstrom
0

Inoff. Söråker 4-5 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon här som ska dit? Jag ska dit med min aussievalp och min kompis ska följa med å ställa ut hennes papillon :) 

Om ni ska dit så får ni gärna lägga upp en bild på er hund när den är uppställd så får jag se om jag känner igen någon när jag är där! 

Lägger upp en bild på min Lukas, inte så färsk bild men den är från hans första utställning då han va 4 månader + några dagar gammal, han blev då BIR-valp och fick HP. Nu är han snart 5 månader :)

tezzla
1

kommer och gör nervös debut med en galen liten terrier, han är ca 4½ månad då, det kmr bli cirkus i ringen 😂

vi ställer den 5 jan

emeliagranstrom
1

Men så sööt!! Jag ställer den 4:e men kommer vara där den 5:e också ba för att Lukas ska få träning att va lugn bland andra hundar, sen vill man ju se BIS :D

linda88
1

Tezzla jag tycker din valp ser jättefin ut. Så välkroppad fast han är så ung.

Lycka till allihopa. Jag skall inte dit o var ärligt tvungen att googla var Söråker ligger ;)

tezzla
0

jag tycker också han är fin,växt jämt och fint, ska ju även ställa min unghund i jaktklass, det hade jag glömt bort, men han är inte speciellt fager 😂

Elverpige
0

Jag ska ställa min eurasiergrabb i juniorklass :) 

Hittade ingen snygg uppställningsbild, så det får bli en från senaste utställningen när han stirrade rakt in i kameran istället! :P

IngridSvensson
0

Jag ska dit och ställa ut min Lundehund på söndagen den 5e. Första gången för mig och Eyvind som är 5 månader. Ser det som en träning för honom och mig! Försökte få en någorlunda bra bild på honom då han står.

Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

tezzla
0

Är det bara jag som är nervös? mina nerver spökar redan 🤪

Elverpige
0

Jag är alltid nervös innan utställningar! Det har börjat nu :P

emeliagranstrom
0

Jag är också apnervös;p haha

IngridSvensson
0

Jag är supernervös!!

Skråmyrs blogg
RegnbågeStjärnor

emeliagranstrom
0

Jag och Lukas fick 2:a pris och HP, brorsan vann över oss!! :D 

Dock så gick utställningskopplet sönder i ringen.. inte blev jag mindre nervös då inte.. :( Men jag är nöjd, vi hade kul iaf! :D

Elverpige
0

#11 Grattis! :D

tezzla
1

Jag kan inte vara lyckligare, vilken kille jag har, första uts, 4,5 mån gammal, klockren i ringen med hundar,det var som att han aldrig gjort annat. Zombie kammade hem BIS 4-6 mån

IngridSvensson
1

Grattis #11 och #14!! Jag hade låga förväntningar på min odåga så jag blev imponerad av honom idag! Vi fick bir valp och hp. Så jag är nöjd ändå! Eyvind tyckte det var urkul med utställning, så det var roligt!

Skråmyrs blogg
RegnbågeStjärnor

emeliagranstrom
0

#13 Så otroligt kul!!:D grattis!!

Elverpige
0

Grattis allihop! Min grabb tog hem BIR och HP och det är jag supernöjd med :) #13 Nämen! Det var ju er vi satt bredvid! Grattis igen :D

tezzla
0

Ja =) kände igen bilden på din juniorkille nu jag med, trevligt att träffas, han är jätte fin, synd att han fick sitta bredvid den äldre sura vaktande råttan

Elverpige
0

#17 Trevligt att träffa er med! Jag tycker båda dina grabbar är fina, även den sura ;) Men den lilla var ju såå söt och duktig.

tezzla
0

Den äldre är inte allt för fager, men ingen är perfekt, han har temp och jakten som inte går att få bättre! här är min andra kille, som är halvbror med Zombies(valpens) mormor, han är finare, men han fick stanna hemma, de har samma linjer på mammans sida och Zombies pappa är utlänsk, hoppas på en bättre version av storebror när han är klar 😉

linda88
0

Tezzla jag sa ju de :P Supersnygg valp.

Grattis till era alla o era söta valpar.

linda88
0

PS,  OT dessutom har du skitsnyggt hår. Är de lockigt naturligt eller lockar du det?

tezzla
0

tack, jag är jätte nöjd med valpen, mest glädjen och attityden han hade i ringen, så kaxig! jag har naturliga vågor, men detta är med tång, hade perfekta korkskruvar och jätte rött hår som yngre, nu är håret ljusare och mer vågigt och det blir jätte tungt när jag spar ut det! men färgen är min iaf