Hundutställning iFokus

Hundutställning

Etiketttillbehör
Läst 6592 ggr
Bjallstal
0

Mapp/pärm till hundens papper?

Vad har ni för mapp eller pärm till era hundars papper? Just nu har jag bara pappersmappen från royal canin jag fick med när jag köpte min valp, men det börjar bli för mycket papper nu och dem trillar ut. Jag har tittat på Svelands, Hööks och SKKs olika, men vet inte helt. Tänkte titta runt både på hundbäddar här i Landskrona i augusti och när jag ska till Sofiero i september, men tips är välkomna :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

linalundberg
0

Agrias pärm tycker jag är bra finns mycket plats föe papper :)

Bjallstal
0

Har hört det med, ska titta på det, det blir ju en del papper alltså haha tyckte det var mycket papper till hästen, men valpen har redan gått m honom :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Kelin
0

Jag har SKK's böcker, dock bör man kolla efter boken som ej har "klibbiga" blad utan de mer matta! Har inte brytt mig om att kolla på några andra böcker då jag vunnit skk böckerna på tävling, haha. Vet att agrias böcker skall vara populära och bra som #1 nämnde.

Belimas
0

Jag har SKK's tävlingsbok till hunden och agrias till katten, nackdelen med agrias är att den är otympligare och tar mer plats så den andra som är mer smidig passar mig bättre då jag ändå har så mycket saker med mig på hundutställningarna.

Bjallstal
0

SKKs verkar också bra men vilken av dem? Finns ju tre olika haha

Foxterrier
0

Jag gillar pärmar som har blixtlåsstängning, typ Agria och Fidoo, då kan man stänga in lösa papper och rosetter och vara säker på att de ligger kvar. :)

Belimas
0

Min är i samma stil som den som heter hundens bok (den svarta) men min är köpt 2005 så den ser inte ut exakt sådär.

Bjallstal
0

Tack så mycket för era svar :)

Kelin
0
Jamie+Engla
0

Som #1 använder vi agria :) Vi har ju en del hundar med när de väl gäller så den behövs ;)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Kattvänn
0

Jag föredrag svanska brukshundklubbs pärmen.