Sofiero Hundutställning
Är det någon här som ska ställa i Sofiero i år? Eller som ska dit & kolla bara? 😃
Sajtvärd på Collie
Jag ska dit och titta. Planerar att ställa ut min kinesvalp. När han blir tillräckligt gammal, men är helt ny med detta så ska dit och kolla läget:)
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
Ska med dit & titta, som de andra år. Eventuellt ställa min långhåriga Collie, beror på om hon fått tillbaka pälsen. Hon har den såkallade "sommarpälsen" nu då hon har fällt. 😐
Sajtvärd på Collie
Min lille pojke är precis på gränsen i ålder, så hoppar denna med honom och åker bara dit för att se hur allt fungerar och ha kul :)
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
Okej, aa det är väldigt kul & titta på också! 🙂
Sajtvärd på Collie
Jag tänkte åka dit med Welsh Corgi Cardigan-hanen Ebbot.
De tre senaste utställningarna har han blivit BIR, 2:a BHKL, och BIM, samt knipit CERT på de tre utställningarna (men han är bara 18 mån, så champion blir han inte förrän nästa år).
Vi hoppas att det går vägen för oss där också! :)
Åh, så roligt för er! Hade absolut chansat! :)
Sajtvärd på Collie
Vi får se hur det ser ut här hemma, men vi anmäler våran Egenuppfödda Podengo Portugues SE JV -12 FASHION STAR ISN'T SHE LOVELY "Kiara" så får vi se om vi lyckas ta oss dit :) Enligt planerna så ser de mörkt ut, men kommer paketet innan så kan vi åka :)