Hundutställning 12-13/10
Hej!
Då vi kollat fel här hemma och trodde utställningen i Växjö var denna helgen så undrar jag om det finns någon utställning denna helgen i Skåne/Blekinge/Småland? :)
Mvh
Kunde inte hitta någon utställning denna helgen. Närmaste nu är Växjöutställningen 1-3 November.
Hej!
Tänkte gå på utställningen i Växjö nu men har jag förstått det rätt om man inte behöver anmäla sig som besökare utan det bara är att gå dit och betala entré? :)
Mvh
Som besökare behöver man inte anmäla sig, däremot finns det en del utställningar som inte tar emot fyrbenta besökare nu för tiden, beror på utrymmet och hur många hundar som är anmälda, men ska man ha med en besökande hund så behöver man alltid ha med giltigt vaccinationsintyg.
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Tack för era svar!
Jag hittar inte riktigt vilka tider som gäller alla dagarna? När börjar det och när slutar det? :)
Mvh
På fredagen verkar dom första ringarna börja kl 11
På lördagen verkar dom första ringarna börja kl 9
På söndagen börjar alla ringar kl 9
Sen tar dom 20-25 hundar i timmen, så när ringarna är klar måste man räkna efter Och enligt PM ska finalerna börja ca kl 17 på fredagen och runt 15 på lördagen och söndagen, men jag brukar alltid räkna med förseningar på hundutställningar
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus