Annons:
Etikettofficiella-utställningar
Läst 1166 ggr
linda88
2015-08-19 15:33

EDS 2015

Woop Wopp bara några veckor kvar till EDS och PM har kommit. Hur många härifrån skall dit? Jag åker tåg direkt dit för bara 300 ( smidigt o bra ) på fredagen o ställer på lördagen. Ska in som hund nr 81 i ringen. Totalt bara 32 irländska röda settrar anmäld pga helt fel domare för en sån här show. Tror inte jag har så mycket att förvänta mig men himla kul att komma dit skall de bli :)

Annons:
Jamie+Engla
2015-08-19 16:04
#1

Den skippar vi, de stod mellan Öland och EDS men på EDS skulle vi bara haft 3 hundar, och på Öland 4. Så vi tog Öland ist, kör hellre en kortare sträcka med fler hundar än långt med få hundar. Så vi drar Teamet mot Öland :)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

linda88
2015-08-19 17:08
#2

Ja för mig är de ju typ lika långt till Öland så :P Dock så har ja jättetrevliga minnen från Öland o hade gärna åkt tillbaka dit, har inte varit där på över 10 år o då passa på o ta lite semester men den kommer tillbaka. EDS så nära som Norge då får man passa på tyckte jag. Fast som sagt tror inte alls de kommer gå vägen eftersom de är en norsk domare som föredrar mer jaktavlade settrar ( som inte ser ut som settrar ) men anmälningssiffrorna på bara 32 anmälda hundar talar ju för sig själv så.

Upp till toppen
Annons: