Annons:
Etikettofficiella-utställningar
Läst 2158 ggr
vafh
2015-05-30 16:03

Utställningsanmälan fråga

Hej
Tänkte anmäla min Melvin till hans första officiellautställning, men undrar över rutan Står hunden för Svenskt Utställningschampionat? * Någon som kan förklara vad som menas, vad ska jag fylla i där?

NYTT!! Du får ett mail på din angivna mail. Sedan får du bekräftelse av utställningsansvarig!! Du kan bara anmäla 1 hund i taget.

  • Datum och Utställningsplats *
  • Efternamn och förnamn på hundens registrerade ägare *
  • Efternamn och förnamn på person som anmäler hunden *
  • Telefonnummer *
  • Önskar du köpa katalog? (Ja/Nej) *
  • Email *
  • Hundens registrerade namn *
  • Hundens reg.nr *
  • Hundens kön *
  • Klass *
  • Står hunden för Svenskt Utställningschampionat? *
  • Är du medlem i SSSK? Ja/Nej *
  • Är hundens registrerade ägare medlem i SSSK? Ja/Nej *
  • Är hundens registrerade ägare medlem i annan klubb? Ange vilken (kvitto eller medlemsbevis bifogas i samband med anmälan) * *

Vania och Juno

Annons:
[[Boris Sager]]
2015-05-30 16:13
#1

Om din hund hade fatt 2st certifikat tidigare skulle han ha statt infor svenskt utstallningschampionat, dvs han hade haft chans att fa ett tredje och hade haft chans att bli svensk utstallningschampion

Amandla
2015-05-30 16:14
#2

Vad är frågan?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
vafh
2015-05-30 16:19
#3

#1  Tack för svaret

Vania och Juno

Amandla
2015-05-30 16:55
#4

vafh, du kan väl skriva ut frågan som ju saknas i #0, det kan vara av intresse för andra att veta vad du menar (jag ser i alla fall ingen fråga, har kollat i både Chrome och IE, men det ser konstigt ut).


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[[Boris Sager]]
2015-05-30 19:18
#5

Fragan fanns i inboxen. Star hunden infor Svenskt Utstallningschampionat?

Amandla
2015-05-30 19:53
#6

Inboxen? Fick du pm menar du? 🤔


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[[Boris Sager]]
2015-05-30 20:07
#7

Nej. Alla de inlagg fran sajter jag prenumererar pa far jag i min inbox.

Amandla
2015-05-30 23:20
#8

Nu tror jag att du pratar om något helt annat? Det finns en funktion som gör att man kan prenumerera på en sajt, det vet jag men det är inte det jag menar. 

Jag gick in på sajten och såg att det fanns ett nytt inlägg (den här tråden) och läste #0. När jag ser rubriken så tror jag att det ska finnas en fråga i inlägget men det gör det inte, så jag förstår alltså inte vad frågan är. 

Eller kan rubriken vara  ändrad? Märkligt är ordet. Vore bra om  TS kom in och förklarade hur h*n menade.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Amandla
2015-05-30 23:21
#9

TS har lagt samma inlägg på Sheltie, och samma undran uppstår där:

http://sheltie.ifokus.se/discussions/5569c3cb8e0e74610500028a-utstallningsanmalan-fraga


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[[Boris Sager]]
2015-05-31 03:49
#10

Oj, vilket langt arende det blev av det har! Bade du och jag har Insider. Jag har bevakning av den har sajten, vilket innebar att jag far alla nya inlagg I min mailbox I min iphone. Hoppas detta svar duger!

[[Boris Sager]]
2015-05-31 06:03
#11

Amandla, vad du undrar over ar formodligen inte sjalva fragan i inlagget utan varfor den forsta texten forsvann pa sajten, #0 TS kopierade ju den tomma utstallningsanmalan tillsammans med fragan, som darigenom trycktes ihop. Nar man via "Installningar" och "Bevakningar" far inlagget i sin mailbox, far man bara borjan av inlagget. I det har fallet inte den kopierade utstallningsanmalan. Darfor kunde jag lasa fragan i min mailbox.

Amandla
2015-05-31 12:34
#12

#10 Precis, och det var inte det som var min fråga.

#11 Där kom det ett bra svar! Låter som att det är något som killarna bakom iFokus behöver uppmärksammas på. Och jo, jag undrade vad som var själva frågan eftersom jag inte kan se den (har inte bevakning på sajten så jag får inga mejl) men sen undrade jag ju förstås VARFÖR jag inte kunde se den. Jag gör ett inlägg på support om detta.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[[Boris Sager]]
2015-05-31 12:50
#13

Det ar bara det att min iphone och min dator visar tva olika versioner av texten i #0: om jag inte ar inloggad pa min iphone sa ser jag fragan, men inte om jag ar inloggad sa ser jag den inte, I datorn ser jag den bara i mailet i min outlook inbox. Alltid kul att upptacka nya varianter :)

Annons:
Emo
2015-05-31 12:58
#14

Så skulle det nog sett ut:

Hej
Tänkte anmäla min Melvin till hans första officiellautställning, men undrar över rutan Står hunden för Svenskt Utställningschampionat? * Någon som kan förklara vad som menas, vad ska jag fylla i där?

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[[Boris Sager]]
2015-05-31 17:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Ja, tydligen har jag inte fattat skillnaden mellan mobil version och fullstandig version :) Med mobil version ser jag hela fragan. Kul att lara sig!

vafh
2015-06-02 12:56
#16

För er som inte kan läsa min fråga, så gick den ut på vad man skulle skriva under frågan :"Står hunden för Svenskt Utställningschampionat" på anmälan till en utställning.  

Trodde jag visste men var inte säker… Så tack för hjälpen.

Vania och Juno

Upp till toppen
Annons: