Annons:
Etikettallmänt
Läst 3624 ggr
Jamie+Engla
12/22/14, 2:17 PM

Team

Tänkte vi kunde lägga upp vilket show team alla har? 
Vi har väl någon hund i flocken som inte tävlar, av lite olika anledningar.
Så lägg in bilder, gör en presentation av varje hund och dela med dig!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Annons:
Michaela-N
12/22/14, 7:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag och min bonushund Kenzo, aussie på fem år. Endast kört lite smått, han har inte riktigt det där utställningsutseendet så vi kör mest för att det är kul.

Jamie+Engla
1/6/15, 1:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Får väl lägga in en egen också! Kiara är en av dem som ställs ut för tillfället, och en av dem som jag fött upp själv. Hela 2014 var fullt av vinster och vi ska kämpa vidare under 2015. Hon är av rasen Podengo Portugues Pelo Liso Pequeno och är född sommaren 2011. C.I.B SECH DKCH SEJW-12 CPHW-13 CPHW-14 DRW-14 Fashion Star Isn't She Lovely

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

tezzla
1/6/15, 6:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3
Therese & Virus

har 4 jrt och en är se uch, en satsar jag mer på jakten med och en har skönhetsfel, så tanken är utställning med denna i framtiden.

Saltisgårdens oddjob, nu bara 9 v, men jag hoppas han utv som jag tänkt mig 😃

Elverpige
1/6/15, 8:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ida heter jag och min eurasier heter Freke (Cool Surprise Lilleman). Han blev två år i december. Inga officiella titlar ännu, men förra året gick riktigt bra så vi kämpar vidare och hoppas på en champion innan 2015 är över 😉

Får väl uppdatera här med en till presentation framöver om det går som jag vill och vi får hem en till fluffboll som ska ut i ringen 😃

Jamie+Engla
1/6/15, 9:06 PM
#5

#4 Då får vi hoppas att de blir en härlig fluff till här bland presentationerna! Under sommaren kommer en till från min sida in här. Så fort hon blir veteran får hon vara med igen ;-) Härliga presentationer alla! Hoppas vi får se en hel del till :-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

HystrixEpic
1/7/15, 12:39 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Här är jag och min tervuerentjej Flikka 9 mån (Hummelns Fantastiska Flikka). Hon är min lilla allroundtjej som kommer bl a få prova på några utställningar :) Än så länge är hon liten tjej som inte varit på något än men den första blir i mars så vi håller tummarna! :)

Annons:
Jamie+Engla
1/7/15, 5:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Äh, lägger in på Pedro också :-) Nyaste i Teamet, 4 år gammal Cimarrón Uruguayo hane. CZCh - SECh - NOCh - EuW 2013 - JWW 2012 - SWEDISH WINNER 2012 - JUNIOR EUROPA SIEGER 2012 - GRAND PRIX SLOVAKIA WINNER 2012 - DERBY W SLOVAKIA 2012 - CLUB W 2012 - NORDIC WINNER 2011 - NORDIC JUNIOR WINNER 2011 Perro Caracteristico Cruz De Piedra

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

linda88
1/7/15, 5:37 PM
#8

#7 Honom har jag sett ute i ringarna  sommaren 2013. Fin kille! Hur kommer de sig att ni tagit honom? ska ni börja föda upp rasen?

Saffran0Spice
1/9/15, 8:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Saffran heter jag (Sara) och skall ge mig in i utställningsvärlden tillsammans med min italienare Rossi under 2015 ^^
Har ingen tidigare erfarenhet av detta, har inte ens varit på en utställning - så detta blir helt nytt för både mig och hund!
Men vi får mycket bra hjälp från olika kennlar och domare vi känner med hur vi skall träna och ''sköta'' oss och hittills har vi fått fin kritik under träningarna iallafall😃

Vi ska testa några inoff först och sedan är tanken att vi skall satsa på officiella och ev. även My Dog 2016

Kelin
1/9/15, 9:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Bilden är tagen ur från annan hundträning, men ändå. Detta är min fd. utställningshund, junior handling hund.. Just nu tränar vi bara freestyle och rally. Nu mer ställs mina egna hundar ej ut.

Jaxination
1/12/15, 10:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Här är min foderhane Yax (True Fairytale's Believe In Me) som blir 3 år i juni. Vi hade vårat första utställningsår under 2014. Han har numera specialtecken C, vilket betyder att vi endast saknar ett cert nu, som vi ska ta i år! :)

/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

AnneN
1/25/15, 2:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#12

Mitt utställningsteam består av mig och labradoren Valle (Älvgårdens Clos du Val) född 2012-06-01.
Tyvärr har han ett något sluttande kors så jag ställer mest för att vi båda tycker det är roligt och satsar istället mer seriöst på jaktträningen med sikte på jaktchampionat och även på rallylydnaden som vi tycker är sjukt roligt.

Bilden med rosetten är från gårdagens inoff labradorspecial i Boden där han blev BIS2 jaktklass, den andra bilden är från mars 2014 då han var totalt omusklad och vägrade bete sig i ringen så resultatet blev bara Good. 

Hans bästa resultat på officiell utställning är Excellent & CK.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

DeniceP
1/26/15, 10:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Team Oddpaws - Jag och min Podenco Ibicenco, 1 år gamla Yellow eye's Passion "Thibo"!

Vår första utställning tillsammans blir i mars, Malmö International!

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Annons:
Jamie+Engla
3/11/15, 9:55 AM
#14

Puttar denna tråden :-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Kelin
3/11/15, 1:05 PM
#15

Kan vi inte få lite bilder på dina andra hundar #14, vore kul att se! :D

Jamie+Engla
3/11/15, 1:17 PM
#16

Vilka är det du syftar på #15? Just nu har jag bara 2 som jag tävlar, och dem är redan med. När vi närmar oss sommaren kommer en till in och i början av Juli kommer det ytterligare en till. Men som de ser ut nu är det bara 2. Jag och Pedro ska på våran debut nu på lördag och årets första med Kiara är inte förren Malmö den 29. Vi tar de så lungt, året har bara börjat ;-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Kelin
3/12/15, 2:24 PM
#17

#16 Jag tänker nog på akitan, eller hade ni flera? :9 Fast du kanske inte ställer ut den, du får ursäkta min dåliga koll.. :)

Jamie+Engla
3/12/15, 3:59 PM
#18

#17 Akitan är mammas, och hon kommer snart att komma upp här hon med. Tänkte inte på henne, ställer ju inte henne själv. ;-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Upp till toppen
Annons: