Annons:
Etiketttillbehör
Läst 3357 ggr
Saffran0Spice
2014-12-19 10:51

Vilket utställningskoppel har ni?

Vad använder ni för Utställningskoppel?
Har ni lyxiga läder, vanliga koppel med halsband, utställnings-sele eller har ni enkla ''vanliga'' Utställningskoppel?
Och vilka/vilket föredrar ni/hunden att använda? 🙂

Annons:
Jaxination
2014-12-19 11:04
#1

Jag kör på vitt då min hund är främst vit! Jag har just nu ett vanligt i nylon. Men väntar på ett koppel härifrån! Jag vill ha ett i halvstryp i nylon, men de är så svåra att få tag på! Lånade ett en gång och det vad toppen! :)

/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

AnneN
2014-12-19 11:27
#2

Har ett svart läderkoppel & svart kedja som sitter ihop till min svarta labrador.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

LuLeLo
2014-12-19 12:02
#3

Jag kör på ett tunt svart helstrypsläderkoppel. Men, ska köpa nytt, ett svart med blåa pärlor och bredare "haklapp" härifrån:
 https://www.facebook.com/pages/JW-SHOW-LEADS/229970673805036?fref=ts

Jag gillar när det är lite blingbling och lite snygga grejer till kopplet som drar åt sig uppmärksamhet. Skulle mycket väl kunna köpa ett helblått/turkost eller rött koppel bara för att det är annorlunda, fräckt och väldigt snyggt :).

Tass Josephine

linda88
2014-12-19 14:44
#4

Jag har ett enkelt tråkigt nylonkoppel som ser mer ut som ett brunt snöre. Vill inte att kopplet skall synas o helst skulle jag ställa och visa min hund utan koppel men de får man ju tyvärr inte.

[Wilbur]
2014-12-20 00:34
#5

Jag har ett vitt "platt" helstryp och ett svart i nylon med gummistopp. Det svarta är absolut favoriten då det sitter där det ska och inte tvinnar sig (Loke är inte riktigt klok ibland) tack vare två "öglor" i metall :)

ShitGoose
2014-12-20 01:49
#6

Jag har ett billigt, ganska tunt svart nylonkoppel med halvstryp. 
Har tänkt köpa ett nytt (eller flera) lite snyggare Utställningskoppel men det får bli  senare, hunden jag tänk ställa ut är inte ens född än, haha :)

Medarbetare på Sphynx iFokus

Annons:
Elverpige
2014-12-20 02:31
#7

Kedja och ett kort koppel i svart läder 🙂

Cixx
2014-12-20 13:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Följ InnaTheIggy på Instagram
Medarbetare påBARF iFokus

Mlyy
2014-12-21 14:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Jag har två stycken från Perfection Show Leads (på facebook) :) Superfina och jättebra priser! Ska använda (det blir nog det turkosa) för första gången nästa söndag på vår första inoff-utställning. :)

tjoopa
2014-12-21 21:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#10

Här är 2 av alla de koppel jag har ;) Har hunnit samla på mig en del nu :P Har även ett cremefärgat med midnattsblå stenar, ett starkturkost med silver, ett cerise med lila stenar, ett lila med mörklila stenar och ett svart helt utan utsmyckningar :)


Upp till toppen
Annons: